اپل تایید کرد: مراسم رونمایی از آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، اپل با ارسال دعوتنامه ای رسما از برگزاری مراسم بعدی اش در تاریخ 7 سپتامبر (چهارشنبه 16 شهریور) اطلاع داد؛ رویدادی که انتظار می رود در آن از گوشی های سری آیفون 14 و بعلاوه اپل واچ سری 8 رونمایی گردد.

اپل تایید کرد: مراسم رونمایی از آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور برگزار می گردد

رویداد اپل در تاریخ 16 شهریور ساعت 21:30 به وقت ایران در تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد شد و افراد می توانند به صورت حضوری هم در آن شرکت نمایند.

مراسم معرفی سری آیفون 14

در رویداد 16 شهریور اپل باید منتظر رونمایی از نسل نو آیفون های اپل باشیم؛ گوشی های هوشمند که انتظار داریم مانند گذشته شامل 4 مدل باشد. البته سال جاری طبق شایعات باید شاهد تفاوت های بیشتری میان مدل های استاندارد و پرو باشیم و بعلاوه دیگر خبری از مدل مینی نخواهد بود.

اگر شایعات صحت داشته باشند، اپل سال جاری از گوشی های زیر در سری آیفون 14 رونمایی می نماید:

آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی

آیفون 14 مکس با نمایشگر 6.7 اینچی

آیفون 14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی

آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی

انتظار می رود اپل برای مدل های پرو بجای بریدگی بالای نمایشگر به سراغ دو حفره برود که میزبان دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی خواهند بود. بعلاوه این محصولات به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز می شوند و تراشه نو A16 Bionic خواهند داشت. این در حالی است که دو مدل دیگر با چیپ A15 Bionic از راه می رسند.

در کنار این گوشی های هوشمند، انتظار می رود اپل واچ سری 8 هم معرفی گردد؛ ساعت های هوشمندی که احتمالا سال جاری عضو نوی به نام اپل واچ پرو خواهند داشت. گفته می گردد این محصول نمایشگر بزرگتری نسبت به سایر اعضای این خانواده خواهد داشت و بعلاوه جان سخت خواهد بود.

دیجیاتو مانند همواره این مراسم را به صورت زنده پوشش می دهد و برای اطلاع از تمام اتفاقات رویداد 16 اردیبهشت اپل تنها کافیست ما را دنبال کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14703

به "اپل تایید کرد: مراسم رونمایی از آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تایید کرد: مراسم رونمایی از آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید