بازی با ریوآوه برایم مهم بود، لازم باشد دفاع می کنم؛ چرا که نه؟

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته شانزدهم لیگ پرتغال پیروز شد با دو گل تیم ریوآوه را شکست بدهد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در دقیقه 74 با یک تکل بلند کنار خط طولی، توپ را از آن خود کرد و آن را تا محوطه جریمه حریف پیش برد. مهاجم ایران سپس با یک پاس رو به عقب، اوانیلسون هم تیمی برزیلی خود را در موقعیت گل قرار داد و او هم توپ را وارد دروازه حریف کرد.

بازی با ریوآوه برایم مهم بود، لازم باشد دفاع می کنم؛ چرا که نه؟

طارمی در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و معرفی شد. این مهاجم ایرانی در مصاحبه خود بعد از رویارویی با ریوآوه گفت: کار بزرگی انجام دادیم و به مهمترین چیز یعنی پیروزی رسیدیم. موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و همچنین بازی خوبی ارائه کردیم.

وی درباره تقابلش با تیم سابق خود تاکید کرد: بازی مهمی برایم بود زیرا این فرصت را داشتم که دوستانم را دیدار کنم. لحظات بسیار خوبی با آنها داشتم ولی الان بازیکن پورتو هستم. اینها متفاوت است.

مهاجم ایرانی پورتو در پاسخ به این سئوال که آیا سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم از او خواسته است به دفاع هم بپردازد؟ یادآور شد: ذهنیت تیم ما حمله و دفاع است. اگر لازم به دفاع باشد، من هم دفاع می کنم؛ چرا که نه.

طارمی در پایان درباره نتیجه بازی حساس بنفیکا و اسپورتینگ دو رقیب جدی پورتو برای قهرمانی که به یک گل به سود اسپورتینگ تمام شد گفت: مهمترین بازی، دیدار ما با ریوآوه بود. نتیجه بازی های دیگر ارتباطی با ما ندارد. باید بازی به بازی پیش برویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14122

به "بازی با ریوآوه برایم مهم بود، لازم باشد دفاع می کنم؛ چرا که نه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با ریوآوه برایم مهم بود، لازم باشد دفاع می کنم؛ چرا که نه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید