بهترین مربیانی که فابرگاس با آنها کار نموده است، خبری از گواردیولا نیست

به گزارش راه ساری، هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا از پپ گواردیولا به عنوان یکی از بهترین مربیانی که با آنها کار نموده است، نام نبرد.

بهترین مربیانی که فابرگاس با آنها کار نموده است، خبری از گواردیولا نیست

به گزارش خبرنگاران، سسک فابرگاس، هافبک کنونی موناکو که سابقه بازی در تیم های آرسنال، بارسلونا و چلسی را در کارنامه اش دارد و قهرمانی های مختلفی را با این سه تیم تجربه نموده است، از دو سرمربی به عنوان بهترین سرمربیانی که تا به امروز با آنها کار نموده است نام برد که در بین آنها نام پپ گواردیولا که سابقه کار با او در بارسلونا را دارد، دیده نمی گردد.

فابرگاس که سابقه قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در مسابقات یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010 را دارد، در پیغام تصویری زنده در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت: من بهترین دوران حرفه ای را داشته ام، بنابراین نمی توانم شکایتی کنم. بهترین سرمربیانی هم که با آنها کار نموده ام آرسن ونگر و ژوزه مورینیو بوده اند.

این هافبک اسپانیایی در سال 2018 در مصاحبه ای گفته بود: من عاشق مورینیو هستم. من بسیار مدیون ژوزه هستم چون او بود که من را به چلسی آورد و همواره این را به خاطر خواهم داشت. آرسن ونگر هم همواره با من به مانند پسرش رفتار کرد و ژوزه مورینیو نیز از این حیث خیلی شبیه به او بود. مورینیو طوری با من رفتار کرد که از همان روز اول این حس را داشتم که رهبر چلسی هستم. او به من باور داشت. این فوق العاده بود و همواره در ذهنم خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8530

به "بهترین مربیانی که فابرگاس با آنها کار نموده است، خبری از گواردیولا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مربیانی که فابرگاس با آنها کار نموده است، خبری از گواردیولا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید