خبرنگاران جایی برای ترسوها نیست، وداع اتلتیکو از لیگ قهرمانان

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال اتلتیکومادرید با قبول شکست دو بر یک مقابل لایپزیگ از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

خبرنگاران جایی برای ترسوها نیست، وداع اتلتیکو از لیگ قهرمانان

پنجشنبه شب در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در شهر لیسبون پرتغال در حال پیگیری است، اتلتیکومادرید اسپانیا به مصاف لایپزیگ آلمان رفت و در نهایت متحمل شکست دو بر یک شد تا وداع ناباورانه ای با این مسابقات مهم داشته باشد.

بازی با حملات نماینده آلمان آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه سوم به گل دست یابد که هالستنبرگ این بخت طلایی را با بی دقتی از دست داد.

شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو همچون همیشه به دفاع در زمین خودی مشغول بودند تا در ضد حملات و ضربات ایستگاهی به خواسته خود برسند. در طرف مقابل لایپزیگ با حرکت از جناحین حملاتش را طراحی می کرد.

در نهایت نیمه نخست بدون رخ دادن اتفاق خاصی با تساوی بدون گل همراه شد.

حرکات ترکیبی لایپزیگ در دقیقه 50 جواب داد و ارسال سابیتزر را دنی اولمو با ضربه سر درون دروازه اتلتیکو جای داد.

بلافاصله سیمئونه دست به تعویض زد و فیلیکس ستاره جوان پرتغالی را به میدان فرستاد تا توان تهاجمی تیمش را افزایش دهد.

همین مهاجم در دقیقه 70 توسط مدافع لایپزیگ سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. فیلیکس پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ارمغان آورد.

در دقیقه 88 پاس آنجلینو به تیلور آدامس هافبک تازه وارد لایپزیگ رسید که ضربه او پس از برخورد به ساویچ درون دروازه اتلتیکو جای گرفت تا لایپزیگ به گل دوم و فزونی دست یابد.

در نهایت شاگردان ناگلزمن با ارائه نمایشی تهاجمی و هوشمندانه به بردی ارزشمند رسیده تا برای نخستین بار راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند.

اتلتیکومادرید هم با هدایت سیمئونه بازهم در یک دیدار مهم با اتخاذ روشی تدافعی به میدان آمد و باخت تا ثابت شود در فوتبال روز دنیا، جایی برای ترسوها نیست.

شب گذشته نیز پاری سن ژرمن فرانسه با فزونی دو بر یک مقابل آتالانتای ایتالیا راهی نیمه نهایی شد. با این اوصاف، پاری سن ژرمن و لایپزیگ در نیمه نهایی رو در روی هم قرار می گیرند.

جمعه شب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی، بایرن مونیخ آلمان به مصاف بارسلونای اسپانیا می رود و شنبه شب، منچسترسیتی انگلیس با لیون فرانسه دیدار می کند.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11135

به "خبرنگاران جایی برای ترسوها نیست، وداع اتلتیکو از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جایی برای ترسوها نیست، وداع اتلتیکو از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید