خبرنگاران کی روش: امیدوارم بابت انتقاد از VAR مرا دار نزنند

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از صعود مقتدرانه تیمش به مرحله حذفی کوپا آمریکا بار دیگر نارضایتی خود را از استفاده از یاری داور ویدوئی (VAR) در این تورنمنت ابراز و اظهار امیدواری کرد تا به دلیل انتقاد از این فناوری او را مجازات نکنند.

خبرنگاران کی روش: امیدوارم بابت انتقاد از VAR مرا دار نزنند

داور دیدار یکی از گل های کلمبیا را مردود بیان کرد و کی روش می گوید که وی با VAR موافق نبوده و بر این باور است که به دلیل گیج شدن طرفداران و تیم ها، اوضاع بازی ها به هم می ریزد.

نکته جالب این است که کی روش در ابتدای نشست خبری مدعی شد که قصد ندارد در خصوص VAR حرف بزند و تاکید نمود: در دوران مربیگری، همیشه یکی از افرادی بودم که بیشترین اطمینان را به تکنولوژی داشته است؛ فکر می کنم استفاده از فناوری برای اعتبار بخشیدن به فوتبال خوب است اما فکر می کنم مشکل ما با VAR روش استفاده و مفهوم آن باشد.

وی ادامه داد: از نظر نوع و متد بهره برداری از آن خوب عمل نمی کنیم؛ هم ما و هم مخاطب گیج می شویم؛ امروز چند تصمیم درست گرفته می گردد و فردا چند تصمیم غلط؛ این فناوری برای شفافیت فوتبال ساخته شده و به نظر من ما جهت مخالف آن را طی می کنیم؛ باید دوباره آن را بازنگری کنیم؛ فکر نمی کنم گل دیاز با دست به ثمر رسیده باشد.

کی روش در خلال حرف هایش چندین دفعه تاکید نمود که امیدوار است بابت نظرات متفاوتش با محرومیت روبرو نگردد.

مرد پرتغالی اضافه کرد: امیدوارم بابت اینکه گفتم با روش استفاده از VAR موافق نیستم مرا تنبیه نکنند؛ این فناوری بازی را برای یک تا دست کم 5 دقیقه متوقف می نماید و این اتفاق خوبی برای فوتبال نیست و معتقدم احتیاج به تغییر دارد؛ VAR مثل یک بچه است که تازه راه رفتن یاد گرفته؛ گاهی اوقات زمین می خورد و آرام آرام راه رفتن را یاد می گیرد.

کلمبیا با پیروزی یک بر صفر مقابل پاراگوئه در آخرین بازی مرحله گروهی خود پیروز شد با کسب حداکثر امتیاز بالاتر از آرژانتین با اقتدار به عنوان تیم اول گروه راهی یک چهارم گردد و برای شناختن حریف خود در این مرحله باید منتظر نتیجه دیدار شیلی و اروگوئه بماند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3505

به "خبرنگاران کی روش: امیدوارم بابت انتقاد از VAR مرا دار نزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کی روش: امیدوارم بابت انتقاد از VAR مرا دار نزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید