رومینگ نسل چهارم در 50 کشور ارائه می گردد

به گزارش راه ساری، مشترکان ایرانسل امکان استفاده از خدمات رومینگ نسل چهار (LTE/4G) را در 50 کشور دارند.

رومینگ نسل چهارم در 50 کشور ارائه می گردد

به گزارش خبرنگاران، خدمات رومینگ نسل چهار یا LTE ایرانسل در 50 کشور و 68 اپراتور در دسترس مسافران ایرانی که به خارج از کشور سفر می نمایند، واقع شده است. ایرانسل پیش از این شبکه خدمات رومینگ نسل سه یا 3G را در 149 کشور و با 273 اپراتور برقرار نموده بود.

همچنین مشترکان 65 اپراتور از 45 کشور دنیا می توانند در زمان سفر به ایران از خدمات رومینگ نسل 4 ایرانسل (LTE/4G) و مشترکان 269 اپراتور از 146 کشور می توانند از خدمات رومینگ نسل 3 ایرانسل (3G) استفاده نمایند.

مشترکان ایرانسل که قصد سفر به خارج از کشور دارند، می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming و با جست وجوی کشور مقصد، از برقراری خدمات رومینگ با اپراتورهای کشور مد نظرشان اطمینان پیدا نمایند. مشترکان می توانند با شماره گیری کد دستوری 11111# از سیم کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من پیش از خارج شدن از ایران خدمات رومینگ خود را فعال نمایند.

مشترکان ایرانسل علاوه بر مراجعه به وب سایت، می توانند از شماره ایرانسلی خود، نام کشور مقصد را (به فارسی یا انگلیسی) به شماره 555 ارسال و تعرفه های رومینگ کشور مقصدشان را دریافت نمایند.همچنین امکان افزایش شارژ و مدیریت حساب ایرانسلی، به وسیله شماره گیری کد دستوری #7 و یا استفاده از نرم افزار کاربردی یا نسخه وب نرم افزار ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir امکان پذیر است.

بنا بر اعلام، خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل (LTE/4G)، بزرگترین اپراتور دیتای ایران در کشورهای ارمنستان، اتریش، بلژیک، دانمارک، آلمان، کره جنوبی، نروژ، عمان، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، سوئد، تایوان، ترکیه، امارات، کویت، فرانسه، گرجستان، آذربایجان، تایلند، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مصر، تاجیکستان، سریلانکا، رومانی، قطر، افغانستان، اسپانیا، هنگ کنک، جزایر موریس، لوکزامبورگ، ایسلند، اردن، استرالیا، سوییس، اوگاندا، ژاپن، مجارستان، کامرون، سنگاپور، بلغارستان، قزاقستان، انگلستان، اندونزی، کرواسی، قبرس، الجزایر و نپال به مشترکان ایرانسل ارائه شده است.

ایرانسل اعلام نموده که همیشه بسته های متنوعی برای مشترکان در کشورها و اپراتورهای مختلف ارائه می نماید که در کد دستوری 11113#، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و صفحه رومینگ وب سایت ایرانسل در دسترس است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7084

به "رومینگ نسل چهارم در 50 کشور ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومینگ نسل چهارم در 50 کشور ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید