زمین، مشکل حل نشده استقلال در سال 98

به گزارش راه ساری، تمرینات استقلال در دو روز اول سال 98 در زمینی برگزار می گردد که به هیچ عنوان کیفیت مناسبی ندارد و پیش از این هم سرمربی این تیم از حضور در آن گله نموده بود. بعد از لغو قرارداد استقلال با مجموعه ورزشی صنایع دفاع چند روزی تمرین آبی ها در زمین شماره دو آزادی برگزار گردید، زمینی که شفر بارها از کیفیت آن گلایه نموده بود.

زمین، مشکل حل نشده استقلال در سال 98

اما بعد از اعتراض بازیکنان و کادر فنی استقلال به حضور در زمین شماره دو آزادی تمرینات این تیم در روزهای پایانی سال 97 به زمین نفت تهرانسر منتقل شد، زمینی که کیفیت چمن آن به مراتب از ورزشگاه های دیگری که آبی ها در آن تمرین می کردند، بهتر بود.

با این حال در اتفاقی عجیب و در حالی که آبی ها باید 6 روز دیگر در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس بروند دو روز ابتدایی تمرینات این تیم در زمین شماره دو آزادی برگزار شده است، زمینی که به هیچ عنوان کیفیت انجام کارهای تاکتیکی را ندارد و این موضوع مشکل بزرگی را برای کادرفنی آبی ها به وجود آورده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا در روزهای آینده محل تمرین استقلال تغییر می نماید یا این تیم مجبور است در زمین شماره دو آزادی تا بازی با پرسپولیس تمرینات خود را ادامه دهد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1969

به "زمین، مشکل حل نشده استقلال در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین، مشکل حل نشده استقلال در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید