شکست ترامپ حمام خونی در ابعاد واترگیت است

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، تد کروز سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس با طرح احتمال باخت دونالد ترامپ نماینده این حزب در انتخابات 2020 آمریکا، آن را رسوایی عظیم و حمام خونی در ابعاد واترگیت تعبیر کرد.

شکست ترامپ حمام خونی در ابعاد واترگیت است

کروز در این باره اضافه نمود: این انتخابات می تواند وحشتناک باشد. ممکن است کاخ سفید و هر دو مجلس سنا و نمایندگان را از دست بدهیم. این می تواند حمام خونی در ابعاد واترگیت باشد.

واترگیت که بین سال های 1972 تا 1974 رخ داد و به استعفای ریچارد نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا منجر شد؛ حول افشای جاسوسی جمهوریخواهان از کارزار انتخاباتی حزب دموکرات بود.

با این حال، کروز که از بابت بی ثباتی صندلی جمهوریخواهان نگران است، مدعی شد هنوز هم این شانس وجود دارد که ترامپ با اختلاف زیاد، از حریف جمهوریخواه ببرد.

وی در این باره گفت: اگر مردم به سرکار برگردند و نسبت به آینده دید مثبت داشته باشند، انتخاباتی فوق العاده را در پیش خواهیم داشت و رئیس جمهور با اختلافی بالا پیروز می گردد. جمهوریخواهان هر دو مجلس کنگره را خواهند برد و فکر می کنم امکان آن زیاد است. اما اگر در روز انتخابات، مردم عصبانی و افسرده باشند، انتخابات افتضاحی در پیش خواهیم داشت .

فارغ از بعضی انتقادهای درون حزبی به تک روی های ترامپ یا ضعف عملکرد وی در مواجهه با کرونا، اظهارات کروز نشان دهنده عمق نگرانی جمهوریخواهان از احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات 3 نوامبر (13 آبان) است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11978

به "شکست ترامپ حمام خونی در ابعاد واترگیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ترامپ حمام خونی در ابعاد واترگیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید