صعود یاران میلاد محمدی به پلی آف

به گزارش راه ساری، ملاقات های سومین مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم های خنت بلژیک و دیناموکیف اوکراین و حذف بنفیکای پرتغال دنبال شد.

صعود یاران میلاد محمدی به پلی آف

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب سومین دور از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب سه بازی برگزار گردید که سرانجام آنها تیم های خنت بلژیک، دیناموکیف اوکراین و پائوک یونان به مرحله پلی آف صعود کردند.

در نخستین بازی تیم دیناموکیف در استادیوم المپیک شهر کیف اوکراین میهمان هلندی اش تیم آلکمار را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. جرسون رودریگس در دقیقه 49 و میکولا شاراپنکو در دقیقه 86 گل های این بازی را برای نماینده اوکراین به ثمر رساندند.

در دومین بازی تیم پائوک یونان پیروز شد به یک پیروزی غیرمنتظره مقابل بنفیکای پرتغالی دست پیدا کند. پائوک در این بازی که در استادیوم تومبای شهر تسالونیکی یونان برگزار گردید، میهمان نام آشنای خود را با 2 بر یک شکست داد. یان فرتونگن در دقیقه 63 (گل به خودی) و آندریا زیکوویچ در دقیقه 75 برای پائوک گلزنی کردند و رافا سیلوا در دقیقه 4+90 تنها گل بنفیکا را به ثمر رساند.

و اما در آخرین بازی تیم فوتبال خنت بلژیک تیمی که میلاد محمدی را در اختیار داد بدون بازیکن ایرانی خود میزبان تیم راپیدوین بود و نماینده اتریش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. نیکلاس دورش در دقیقه 36 و رومن یارموچوک در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی برای تیم خنت گلزنی کردند و یوسف دمیر هم در دقیقه 3+90 تنها گل تیم راپیدوین را زد.

با این نتایج در مرحله پلی آف که از ابتدای ماه مهر شروع می گردد، تیم پائوک به مصاف کراسنودار روسیه خواهد رفت و خنت هم مقابل دیناموکیف قرار می گیرد.

دیدارهای سومین دور از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا امشب ادامه خواهد داشت.

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11682

به "صعود یاران میلاد محمدی به پلی آف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود یاران میلاد محمدی به پلی آف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید