عرضه پرچمدار جدید شیائومی با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس

به گزارش راه ساری، پرچمدار جدید شیائومی با نام Mi 9 Pro که از پردازنده پرسرعت +Snapdragon 855 استفاده می نماید، آماده عرضه است.

عرضه پرچمدار جدید شیائومی با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس

به گزارش خبرنگار ، شیائومی به تازگی از پرچمدار جدید خود با نام Mi 9 Pro رونمایی نموده است که با فرمول پیروز Mi 9 ساخته شده و از تراشه جدید و شارژر سریع تر استفاده می نماید. در واقع این گوشی یک نمونه تکامل یافته نسل پیشین خود است که اکنون احتیاج های کاربران را بیشتر از همواره رفع می نماید. اکنون در این گوشی از پردازنده +Snapdragon 855 استفاده شده که از طریق یک رم 12 گیگابایتی همراهی می گردد. این ترکیب به ما نوید سرعت بالا و آسانی کار با پرچمدار جدید شیائومی را می دهد.

مشخصات گوشی Mi 9 Pro

از پردازنده این گوشی که گذر کنیم همان نمایشگر 6.39 اینچی را مشاهده می کنیم که دارای پنل OLED بود و در نسخه قبلی این گوشی مورد استفاده قرار گرفته بود. در پشت این گوشی اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی گردد در نتیجه باید آن را درون صفحه نمایش جست و جو کرد. دوربین آن نیز مانند مدل پیشین دارای ترکیبی سه گانه است که از ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می نماید. البته بروزرسانی های بسیاری نیز در این گوشی اجرا شده است. در هنگام معرفی، لی جون، مدیرعامل شیائومی تمام وقت در خصوص Mi 9 Pro 5G صحبت می کرد؛ اما باید این مسئله را نیز بدانید که این گوشی جدید در نسخه 4G نیز در دسترس خواهد بود.

در بخش باتری اتفاقات جذابی اتفاق افتاده است، زیرا اکنون ما شاهد قطعات جدیدی در این بخش هستیم. شیائومی هم باتری بزرگ تری با ظرفیت 4000 میلی آمپر معرفی نموده و هم در کنار آن از شارژ سریع بهبود یافته ای رونمایی نموده است که در مقابل با نمونه استفاده شده در Mi 9 بسیار بهتر است. این شارژر در حالت استفاده از کابل تا 45 وات و در زمانی که بدون سیم به کار گرفته گردد تا 30 وات را پشتیبانی می نماید. البته حالت دوم به لطف پد مخصوص بی سیم شرکت شیائومی با معماری جدید سیم کشی و خنک نماینده اضافی حاصل شده است. همچنین این گوشی شارژ معکوس با حداکثر سرعت 10 وات را نیز به همراه دارد که برای اولین است که در محصولات شرکت شیائومی به چشم می خورد.

یکی دیگر از بروزرسانی های این گوشی اسپیکر های بهبود یافته آن هستند که در بین همه محصولات خط فراوری Mi دارای بزرگترین محفظه صدا هستند. در نتیجه باید بهتر و پر صداتر از تمام پیشینیان خود باشد.

قیمت Mi 9 Pro

قیمت این گوشی از 520 دلار آغاز شده و تا 605 دلار ادامه پیدا می نماید. همچنین این دستگاه در پیکربندی های 8/128، 8/256 و 12/256 گیگابایتی در دسترس است. رنگ های موجود برای خرید Mi 9 Pro سفید و مشکی است. صد نفر اولی که Mi 9 Pro را پیش خرید نمایند، گوشی های خود را در فاصله زمانی کوتاه سه روزه دریافت خواهند کرد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5438

به "عرضه پرچمدار جدید شیائومی با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه پرچمدار جدید شیائومی با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید