فوتبال دنیا، رایان گیگز: منچستریونایتد باید از مورینیو حمایت کند

به گزارش راه ساری، فوتبال دنیا - رایان گیگز معتقد است اخراج احتمالی ژوزه مورینیو در این مقطع کمکی به پرافتخارترین باشگاه انگلیس نخواهد کرد.

فوتبال دنیا، رایان گیگز: منچستریونایتد باید از مورینیو حمایت کند

به گزارش خبرنگاران، تداوم نتایج ضعیف شیاطین سرخ در رقابت های فصل جاری، سبب گردیده تا فشار زیادی روی ژوزه مورینیو باشد و شایعه اخراج وی از سمت سرمربیگری منچستریونایتد بر سر زبان ها بیفتد، این در حالی است که از زین الدین زیدان به عنوان گزینه جانشینی آقای خاص یاد گردیده است. مورینیو و شاگردانش در بازی سه شنبه شب مقابل والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از اینکه با تساوی بدون گل متوقف شدند، توسط برخی از طرفداران منچستریونایتد هو شدند. مورینیو خبر تماس زیدان با خود را رد کرد

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به نظر شما مورینیو باید از سرمربیگری من یونایتد برکنار گردد؟ گفت: خیر، منچستریونایتد در حال حاضر در حال گذر از دوره دشواری است. دفعه پیش هم گفتم که با تغییر مربی آنها به کجا خواهند رفت. اگر منچستریونایتد اکنون دست به تغییر مربی بزند، احتمالاً یک یا دو سال دیگر به همین صندلی بازخواهید گشت. مشکل برنامه ریزی دیرهنگام است، وگرنه موضع من تغییری نمی کند و بر این باورم که منچستریونایتد باید از مورینیو حمایت کند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 335

به "فوتبال دنیا، رایان گیگز: منچستریونایتد باید از مورینیو حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رایان گیگز: منچستریونایتد باید از مورینیو حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید