فوتبال دنیا، قدردانی پل پوگبا از طرفداران یوونتوس

به گزارش راه ساری، فوتبال دنیا - پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد از طرفداران تیم پیشین خود یعنی یوونتوس تشکر کرد.

فوتبال دنیا، قدردانی پل پوگبا از طرفداران یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، تقابل شب گذشته (چهارشنبه) تیم های یوونتوس و منچستریونایتد در استادیوم آلیانتس شهر تورین در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای پل پوگبا که بین سال های 2012 تا 2016 سابقه بازی برای راه راه پوشان تورین را داشته و اتفاقاً بازیکن محبوبی هم در بین طرفداران یوونتوس بود، بازی خاصی بود.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در اولین بازگشتش به تورین برای رویارویی با بیانکونری مورد استقبال خیلی خوبی از سوی طرفداران یوونتوس نهاده شد، پس از برتری 2 بر یک منچستریونایتد در این دیدار در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت گفت: دوست داشتنی است، ما برنده شدیم که این مهمترین چیز بود.

پوگبا که روی گل دوم شیاطین سرخ که در دقیقه 90 توسط گل به خودی لئوناردو بونوچی به ثمر رسید، تأثیرگذار بود، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: طرفداران یوونتوس استقبال خیلی خوبی از من کردند که از این بابت از آنها واقعاً تشکر می کنم. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم، اما در نهایت سه امتیاز بازی مهمتر از هر چیزی بود.

وی در انتها گفت: من بابت گلزنی مان شادی کردم که حس عجیبی بود که خیلی ها آن را حس کردند. ما به صورت تیمی عالی کار کردیم و در انتها بازی کارمان را به خوبی انجام دادیم. درست مثل این بود که در انتها بازی ما یه جان و قدرت تازه ای گرفتیم.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 652

به "فوتبال دنیا، قدردانی پل پوگبا از طرفداران یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، قدردانی پل پوگبا از طرفداران یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید