مرکز خرید ونیزیا استانبول؛ خرید در جایی شبیه به ونیز، عکس

به گزارش راه ساری، مرکز خرید ونیزیا استانبول یکی از مراکز خرید استانبول و یک اوت لت معروف استانبول ترکیه است. در این نوشته کوشش می کنیم شما را بیشتر با این مرکز خرید استانبول آشنا کنیم:

مرکز خرید ونیزیا استانبول؛ خرید در جایی شبیه به ونیز، عکس

مراکز خرید یا اوتلت های ترکیه

مراکز خرید مدرن یا مال ها در اقتصاد ترکیه اهمیت زیادی دارند. این مراکز خرید که معمولا در مجتمع های عظیم و چند طبقه ساخته می شوند، جایی برای عرضه کالاهای مصرفی در مقیاس گسترده هستند. این مال ها که در زبان ترکی AVM هم نامیده می شوند به معنای مراکز خرید و فروش هستند. تنوع محصول، قیمت های رقابتی و قابل مقایسه از دلایل محبوبیت و جذابیت این مراکز خرید برای عموم مردم هستند.

با رشد صنعت گردشگری در ترکیه، گردشگری خرید هم به عنوان یکی از بخش های گردشگری، موجب جلب گردشگران به مراکز خرید ترکیه شد. خیلی از گردشگرن به ویژه گردشگران ایرانی علاقه زیادی دارند تا به اوتلت ها یا مراکز فروش کالاهای از فراوری به مصرف مراجعه نمایند. زیرا گردشگران می توانند در کنار بازدید از ترکیه، کالاهای مورد احتیاج و به ویژه لباس را با قیمت های مناسبی تهیه نمایند.

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا استانبول (Venezia Mega Outlet) یک مجتمع ساختمانی گسترده است که ترکیبی است از واحدهای تجاری برای استفاده عموم و واحدهای مسکونی. همانطور که از نام این مکان پیداست، در طراحی این مرکز خرید استانبول از شهر ونیز ایتالیا و معماری این شهر الهام گرفته شده است.

به دلیل همین جذابیت دیداری، خیلی از کسانی که به این مرکز خرید می فرایند، صرفا برای خرید نیست و گاهی بازدید و تماشای آن انگیزه ای برای مراجعه گردشگران است. در این مرکز خرید حتی فضای رودخانه ای مثل ونیز فراهم شده و قایق های مخصوص شهر ونیز (گوندولا) با قایق رانانی با همان لباس ها! مسافران را به گردش می برند. البته این قایق سواری ایتالیایی 30 لیر ترکیه برای شما هزینه دارد.

به این مرکز خرید مگا اوتلت هم گفته می گردد که اشاره به مقیاس عظیم آن و عرضه کالاها از فراوری به مصرف در آن با قیمت مناسب است. البته همه فروشگاه ها و برندهای حضار در این مرکز خرید، اوت لت نیستند و برخی شعبه های اصلی برندهای مشهور هستند و طبیعتا قیمت های اصلی و بالایی دارند. به همین دلیل برخی از مشتریان این مرکز خرید از قیمت های بسیار مناسب برخی برندها راضی اند و برخی نه! پس در این مرکز خرید هم باید خوب بگردید و آنالیز کنید.

در این مرکز خرید، رستوران ها و کافه های متعدد و با کیفیتی شعبه دارند و خدمات رفاهی برای بازدید چندساعته از آن را فراهم می نمایند. از جمله کباب ترکی های معروف ترکیه را می توانید در همین مرکز خرید تجربه کنید. فضای زیبای این مجموعه و خدمات آن موجب شده است، ونیزیا یکی از مراکز خرید استانبول برای سفر گروهی و فامیلی باشد.

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا در محله کاردنیز از منطقه قاضی عثمان پاشا، اتوبان اسکی ادرین واقع شده است و از ساعت 10 صبح تا 10 شب دایر است.

در این مرکز خرید چندین دستگاه ATM برای تامین نقدینگی روزانه در دسترس است. همچنین محلی برای بازی و سرگرمی بچه ها طراحی شده و همچنین ویلچرهایی برای استفاده سالمندان و افراد کم توان در نظر گرفته شده است. سالن های چندگانه سینما از دیگر بخش های تفریحی این مرکز خرید مشهور استانبول است.

راستا رفتن به مرکز خرید ونیزیا

مرکز خرید ونیزیا از مرکز شهر کمی فاصله دارد. اما دسترسی نسبتا خوبی به حمل و نقل عمومی دارد. اگر از میدان تکسیم (تقسیم) بخواهید به مرکز خرید ونیزیا بروید می توانید خود را به ایستگاه شیشانی برسانید و با خط M2 به ایستگاه ینی کاپی بروید. سپس با خط m1a تراموا به اولوتباتلی بروید و از آنجا با خط اتوبوس 336 به ایستگاه مسکندر بروید. از این ایستگاه تا مرکز خرید ونیزیا 7 دقیقه پیاده روی دارید.

همچنین در خط 4 مترو، ایستگاهی به نام ونیزیا ویژه این مرکز خرید وجود دارد.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: گردشبان
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13751

به "مرکز خرید ونیزیا استانبول؛ خرید در جایی شبیه به ونیز، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید ونیزیا استانبول؛ خرید در جایی شبیه به ونیز، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید