میلیتو: بازی در بارسلونا کنار مسی فرصتی عالی برای لائوتارو است

به گزارش راه ساری، ستاره پیشین اینتر اعتقاد دارد هموطنش باید قدر فرصتی را که برای او به منظور پیوستن به بارسلونا به وجود خواهد آمد، بداند.

میلیتو: بازی در بارسلونا کنار مسی فرصتی عالی برای لائوتارو است

به گزارش خبرنگاران، دیه گو میلیتو که خود بین سال های 2009 تا 2014 عضو تیم فوتبال اینتر بود و در 171 بازی آمار 75 گل زده و 26 پاس گل را از خود برجای گذاشت و به این تیم برای کسب شش عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا یاری کرد، معتقد است لائوتارو مارتینس آرژانتینی باید از فرصت به وجود آمده برای پیوستن به بارسلونا استفاده کند.

مهاجم پیشین اینتر در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا، در تمجید از هموطنش گفت: لائوتارو به این دلیل در اینتر است، چون بازیکن فوق العاده ای است. او از بودن در اینتر راضی است، اما بازی در بارسلونا کنار لیونل مسی، فرصتی عالی است. من اخبار زیادی در این خصوص شنیده ام، اما نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد. لائوتارو مهاجم کاملی است و در اینتر فوق العاده کار می نماید.

لائوتارو مارتینس 22 ساله با درخششی که در فصل جاری در اینتر داشته، نظر باشگاه های عظیم اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب نموده است، اما در این بین بارسا علاقه بیشتری به جذب این مهاجم آرژانتینی دارد.

این مهاجم آرژانتینی که این فصل در 31 بازی از رقابت های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است، تا پایان ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد باشگاه اینتر واقع شده است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9112

به "میلیتو: بازی در بارسلونا کنار مسی فرصتی عالی برای لائوتارو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیتو: بازی در بارسلونا کنار مسی فرصتی عالی برای لائوتارو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید