نکته هایی که باید از دامن پلیسه بلند بدانیم

به گزارش راه ساری، دامن های پلیسه رو همه ما میشناسیم و میدونیم که هر چند وقت یک بار مد میشه و همه ازش استفاده میکنن. این دامن ها خیلی زیبا هستن و میتونن گزینه مناسبی باشن برای کسایی که زیاد دامن می پوشن. دامن پلیسه میتونه توی اندازه های مختلف استفاده بشه که همشون خیلی زیبا و جذابن. من در ادامه مطلب براتون چند مدل دامن پلیسه بلند میارم امیدوارم ایده های خوبی ازش بگیرید.

نکته هایی که باید از دامن پلیسه بلند بدانیم

نکته اول در خصوص دامن پلیسه این هستش که اگه پارچه دامن پارچه حریر یا مثل حریر لخت باشه فرد رو لاغر تر و قد بلند تر نشون میده. در واقع برای کسایی که پایین تنه بزرگتری نسبت با بالاتنشون دارن،گزینه خوبی هست و میتونن از دامن های پلیسه بلند به شرطی که پارچه لخت و سنگینی داشته باشه استفاده کنن.

علاوه بر این نکته، کلا دامن بلند فرد و قد بلند تر نشون میده و همین باعث میشه که لاغر تر به نظر بیاید. از طرفی هم دامن پلیسه به خاطر خط های عمودی زیادی که داره به این مسئله یاری میکنه و باعث لاغر تر و کشیده تر دیده شدن میشه… پس میتونه این مدل دامن گزینه مناسب برای کسانی که میخوان قد بلند و لاغر دیده بشن باشه.

دامن پلیسه

دامن پلیسه لَخت

همچنین این جور دامن ها به خصوص پلیسه لَخت، برای کسایی که پاهای پرانتزی دارن میتونه خیلی کاربردی باشه. این دامن ها رو تا پایین مچ پا انتخاب کنید که کاملا مشکل پاها رو پوشش بده. برای این که بیشتر در خصوص راه چاره های این موضوع اطلاعات پیدا کنید میتونید به مطلب بهترین ترفندهای لباس برای پاهای پرانتزی و مطلب مدل لباس هایی که برای پاهای پرانتزی مناسب است مراجعه کنید.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1700

به "نکته هایی که باید از دامن پلیسه بلند بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته هایی که باید از دامن پلیسه بلند بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید