نگرانی ستاره اسبق آرسنال از سبک مدیریتی امری

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- امانوئل پتی ستاره اسبق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال از سبک مدیریتی و تصمیمات اونای امری سرمربی اسپانیایی این تیم ابراز نگرانی کرد.

نگرانی ستاره اسبق آرسنال از سبک مدیریتی امری

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی آر. اِم. سی فرانسه نوشت: امری در اقدامی غافلگیر کننده در شب تساوی یک بر یک تیمش مقابل تاتنهام، شکوردان مصطفی را به پست دفاع راست منتقل کرد و در نتیجه آن، این بازیکن پنالتی که منجر به گل تساوی بخش تاتنهام شد را به هری کین تقدیم کرد.

در این بین، پتی در مصاحبه ای گفت: از انتخاب مصطفی برای آن بازی غافلگیر شدم، چرا که او سلطان گاف دادن است و اگرچه پنالتی در موقعیت آفساید اعلام شد؛ اما این مصطفی بود که آن پنالتی را تقدیم تاتنهام کرد.

الکساندر لاکازت که پایه گذار گل آرون رمزی بود در نیمه دوم بازی تعویض شد و پتی که به همراه توپچی ها در سال 1998 و در جریان سه سال حضور در این تیم پیروز به فتح دوگانه شده بود، بر این باور است که تعویض لاکازت یکی از چندین تصمیم بحث برانگیز امری است.

وی در این خصوص توضیح داد: امری مربی خوبی است، اما موضوعات خاصی در سبک مدیریتی وی وجود دارد که نگران کننده است با این حال امیدوارم که در این مورد اشتباه نموده باشم.

توپچی های لندن با این تساوی و با توجه به نتایجی که در بازی های دیگر لیگ برتر به دست آمد، صندلی چهارم خود را در لیگ برتر انگلیس از دست دادند.

ورزشی**3991**3783**

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1619

به "نگرانی ستاره اسبق آرسنال از سبک مدیریتی امری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی ستاره اسبق آرسنال از سبک مدیریتی امری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید