هادی طباطبایی: مدیریت استقلال حسینی را تحریک کرد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران ، هادی طباطبایی هم اعتقاد دارد که حاشیه های به وجود آمده از سوی حسینی به خوبی از جانب مدیر باشگاه استقلال مدیریت نشده است. طباطبایی در این راستا حرف هایی می زند:این مشکل همیشه در استقلال وجود داشته و اصلا تغییر نکرده و این بدین معنی است که این مشکل اصلا مدیریت نشده است. مگر می گردد یک مشکل از دیرباز همراه تیم بوده باشد و حل نشده باشد. این مشکل یک جایی باید از سوی مدیریت باشگاه برای همیشه حل می شد که نشد! رفتار حسینی را تایید نمی کنم. راهی که او در پیش گرفته است راه چاره مشکل نیست. حسینی زحمت کشید و رقابت کرد و شد دروازه بان اول تیم و رکورد گل نخوردن را به نام خود ثبت کرد. در ادامه حتما اشتباهاتی داشت که این صندلی را از دست داد. الان هم برای رسیدن به صندلی قبلی باید رقابت کند نه اینکه از تیم جدا گردد. جدایی از تیم نه به او کمکی می نماید و نه استقلال. ---

هادی طباطبایی: مدیریت استقلال حسینی را تحریک کرد

طباطبایی پرسشی را درمقابل حسینی قرار می دهد: از کجا معلوم که او در تیم جدید یک رقیب جدی همانند مهدی رحمتی نداشته باشد. او اگر یک موقعیت خوب را از دست داد به خاطر تصمیمات احساسی خودش بوده و این رفتارها او را از دروازه استقلال و حتی تیم ملی دورتر می نماید. رفتن یعنی شانه خالی کردن. به اعتقاد من حسینی یک دروازه بان توانمند است و حیف است دروازه استقلال را از دست دهد در حالی که برای رسیدن به این صندلی خیلی زحمت کشیده است. دروازه بان سابق استقلال با این تصمیم که دودروازه بان یکسان در تیم باشد، موافق است: به اعتقاد من تیم بزرگ باید دو دروازه بان از نظر سطح کیفی برابر با هم داشته باشد اما صندلی های این دو باید تعریف گردد. یکی باید دروازه بان اول باشد و یکی دروازه بان دوم. در همه جای جهان همین است. حالا هر مربی ای به شکلی این موضوع را مدیریت می نماید. شاید در برهه ای جای این دو با هم عوض گردد اما در همه جای جهان تیم یک دروازه بان اول دارد و یک دروازه بان دوم. حالا ممکن است این ها از نظر سطح کیفی کاملا با هم برابر باشند.

طباطبایی انتقاد های دیگری هم از مدیریت باشگاه استقلال دارد: برخی از حواشی از سوی باشگاه ایجاد می گردد. مصاحبه هایی می نمایند که به جای یاری کردن به تیم برای استقلال حاشیه ایجاد می نماید و برخی از این مصاحبه ها توهین به شعور مخاطب است. اینکه همه تقصیرات را به گردن مدیران قبلی بیاندازیم و خود را مبرا از هر خطایی بدانیم یاریی به استقلال نمی نماید. برخی رفتارها از سوی مدیریت باشگاه اشتباه است و نه تنها یاریی به حل بحران نمی نماید بر تنش می افزاید. نمونه اش مدیر عامل باشگاه به فرودگاه رفته برای استقبال از تیم. آیا تیم قهرمان گردیده است که او چنین کاری نموده است؟ از سویی او وقتی مهدی رحمتی را در آغوش می گیرد به نوعی این پیغام را به حسین حسینی می دهد که مهدی رحمتی در اولویت باشگاه است در حالی که باشگاه باید همه را به یک چشم نگاه کند. طباطبایی حرف هایش را با این جملات به خاتمه رساند: خیلی خوب است که حسین حسینی از نیمکت نشینی ناراحت است. او اگر از نیمکت نشینی اش ناراحت نباشد به واقع نشان می دهد دروازه بان حرفه ای نیست. هر چند او باید در چنین شرایطی خود را مدیریت کند و ناراحتی اش را با این رفتارها نشان ندهد. او باید قوی تر تمرین کند. اما آیا مدیریت باشگاه نباید در این برهه از زمان این رفتار را مدیریت کند تا بحران دامین گیر نگردد؟ مدیریت به جای آرام کردن دروازه بان جوان، او را تحریک نموده است.

1

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 358

به "هادی طباطبایی: مدیریت استقلال حسینی را تحریک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی طباطبایی: مدیریت استقلال حسینی را تحریک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید