ویدیوی جدیدی از هدفون بی سیم شیائومی می ایر 2 پرو منتشر شد

به گزارش راه ساری، شیائومی قصد دارد به زودی از هدفون جدید خود با نام می ایر 2 پرو (Mi Air 2 Pro) رونمایی کند. گجتی که گویا قرار است پرچم دار شیائومی در بخش هدفون های بی سیم باشد. از آنجایی که به تاریخ عرضه این محصول نزدیک می شویم، ویدیویی از آن منتشر شده که طراحی ظاهری می ایر 2 پرو را به تصویر می کشد.

ویدیوی جدیدی از هدفون بی سیم شیائومی می ایر 2 پرو منتشر شد

در حال حاضر بسیاری از پرچم دارها یا بهتر است بگوییم همه پرچم دارهایی که معرفی می شوند از جک هدفون برخوردار نیستند. برخی از شرکت ها درون جعبه هندزفری هایی با رابط USB-C قرار می دهند اما در جعبه تعداد زیادی از گوشی های دیگر هیچ هدفونی یافت نمی شود و کاربر مجاب می شود آن را از بیرون خریداری کند.

هدف شرکت ها از طراحی این چنینی گوشی ها، افزایش میزان فروش هدفون های بی سیم است. هدفون هایی که طی یکی دو سال اخیر به شدت در بازار طرفدار پیدا کرده اند چرا که دست و پاگیر نیستند و کاربر می تواند بدون دردسر آن را با خود همراه داشته باشد. اما در حال حاضر شرکت های موفقی که در این زمینه فعالیت می کنند نظیر سونی، اپل، سامسونگ و …، محصولات نسبتا گران قیمتی را راهی بازار کرده اند که بسیاری از کاربران توانایی خرید آن ها را ندارند.

آخرین امید این دسته از کاربران می تواند معرفی گجتی از شیائومی باشد. چرا که غول چینی معمولا سود زیادی از فروش محصولات خود نمی گیرد. البته شیائومی تا به امروز هدفون های بی سیم زیادی روانه بازار کرده اما می ایر 2 پرو انگا پرچم دار این شرکت خواهد بود.

  • شیائومی گوشی ارزان پوکو C3 را با قیمت 102 دلار رسما معرفی کرد

تا به این لحظه اطلاعات زیادی در رابطه با این هدفون در اختیار نداشتیم تا اینکه بالاخره ویدیویی از آن منتشر شده و خوشبختانه می توانیم این محصول را از تمامی زوایا مشاهده کنیم. طراحی می ایر 2 پرو کمی شبیه به ایرپادز پرو است از این جهت که مانند کننده های سامسونگ و البته خود شیائومی، کاملا درون گوش قرار نمی گیرد و بخشی از آن (احتمالا) برای افزایش کیفیت مکالمه از گوش بیرون می ماند. روی گوشی های این هدفون سری های سیلیکونی تعبیه شده تا بدین ترتیب به راحتی درون گوش بنشینند و همچنین از ورود صدای محیط به درون گوش جلوگیری کنند. سطح هر گوشی هم لمسی است تا کاربر بتواند فرامین مختلف را با لمس آن ها انجام دهد.

کیس این هدفون در بخش پایین و بالایی سطح صافی دارد و به همین خاطر به راحتی روی سطوح می ایستد. در بخش پایین آن پورت USB-C تعبیه شده تا کاربر بتواند آن را شارژ کند. البته این کیس از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند. اگر گوشی شیائومی در اختیار داشته باشید، فرایند جفت شدن می ایر 2 پرو با آن به سرعت انجام می شود و هیچ پیچیدگی خاصی هم طی این فرایند وجود ندارد.

  • شیائومی می 10 تی لایت با اسنپدراگون 750G معرفی شد

از قابلیت های خوب این هدفون می توان به وزن نسبتا کم آن (6.5 گرم)، درایورهای 12 میلی متری و پشتیبانی از قابلیت حذف نویز اکتیو اشاره کرد. همچنین شارژدهی این گجت در حالی که قابلیت حذف نویز فعال نباشد، 7 ساعت به علاوه 28 ساعت به همراه کیس است. اگر این قابلیت فعال باشد، میزان شارژدهی به ترتیب به 5 ساعت و 20 ساعت کاهش پیدا می کند. در مقایسه با ایرپادز پرو، می ایر 2 پرو در حالت عادی، دو ساعت بیشتر با هدفون و 4 ساعت بیشتر با کیس شارژدهی دارد.

این طور که به نظر می رسد، روی کاغذ، مشخصات کننده شیائومی نوید محصولی بهتر از ایرپادز پرو را می دهد. اما سؤال بزرگی که بدون پاسخ مانده، قیمت آن است. گفته می شود شیائومی در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) از این هدفون رونمایی می کند بنابراین کمتر از 1 هفته دیگر از تمام آنچه که در رابطه با می ایر 2 پرو نمی دانیم باخبر خواهیم شد. در نهایت می توانید ویدیوی مربوط به این محصول را در زیر مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11894

به "ویدیوی جدیدی از هدفون بی سیم شیائومی می ایر 2 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی جدیدی از هدفون بی سیم شیائومی می ایر 2 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید