پاسخگویی مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به ارباب رجوع از طریق سامانه سامد

به گزارش راه ساری، به منظور پاسخ گویی به تماس های مردم، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در مرکز سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) در محل استانداری حضور پیدا کرد.

پاسخگویی مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به ارباب رجوع از طریق سامانه سامد

به گزارش خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، بهمن عسگری سوادجانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، چهارشنبه 10 مرداد 1397 به منظور پاسخگویی به تماس های مردم چهارمحال و بختیاری با سامانه 111 مرکز سامد در دفتر این مرکز مستقر در اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری حضور یافت و به سوالات افراد درباره حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پاسخ گفت.

متقاضیان مشکلات خود در حوزه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری را مطرح و از طریق این برنامه پیگیری کردند.

دیدار با مدیرکل بازرسی استانداری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری همچنین در حاشیه این برنامه با مدیرکل بازرسی استانداری این استان دیدار کرد و در این نشست گفت: برطرف مشکلات مردم در اولویت مسئولان این اداره کل است.

او اظهار کرد: در راستای برطرف مشکلات و برآورده کردن خواسته های مردمی تعامل با بخش های مختلف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و قشرهای مختلف مردم ضرورت دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 70

به "پاسخگویی مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به ارباب رجوع از طریق سامانه سامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به ارباب رجوع از طریق سامانه سامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید