پلوسی چاقی بیمارگونه ترامپ را نشانه گرفت

به گزارش راه ساری، نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا توصیه نموده با توجه به این که گرفتار چاقی مفرط و مضر است نباید از داروی جنجال برانگیز هیدروکسی کلروکین به عنوان داروی پیشگیری یا درمان کرونا استفاده کند.

پلوسی چاقی بیمارگونه ترامپ را نشانه گرفت

به گزارش تارنمای بیزنس اینسایدر، پلوسی روز دوشنبه در مصاحبه با سی ان ان، این اظهارات را در واکنش به ادعای ترامپ مطرح نمود که گفته بود از 10 روز پیش آغاز به استفاده روزانه از داروی هیدروکسی کلروکین نموده است.

ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری تصدیق کرد که هیدروکسی کلروکلین که داروی ضد مالاریا است را به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا مصرف می نماید.

پزشک ترامپ در نامه ای تایید کرد که آزمایش کرونای او مثبت نیست و آنها به این نتیجه رسیده اند که منافع احتمالی درمان با استفاده از این داروی بیشتر از خطرات نسبی آن است.

اما هنوز دانشمندان به این نتیجه نرسیده اند که از این دارو می توان برای پیشگیری یا درمان کرونا استفاده کرد.

سازمان غذا و داروی آمریکا نیز نسبت به استفاده از این دارو در بیرون بیمارستان یا کلینک ها هشدار داده و خطر آن در رابطه با طپش قلب یا مسائل دیگری از جمله مرگ را یادآور شده است.

به نظر می رسد ترامپ بدون تایید مقامات بهداشتی این دارو را به طور کامل تایید می نماید.

هنوز معلوم نیست که آیا اضافه وزن عامل یاری کننده به مسائل ناشی از استفاده از هیدروکسی کلروکین هست یا نه.

پلوسی گفت: ترامپ رئیس جمهوری ما است و نباید چیزی را استفاده کند که دانشمندان تایید ننموده اند به ویژه در رده سنی و وزنی او که گفته می گردد اضافه وزن دارد.

ترامپ حدود 190 سانت قد و تا سال 2019 میلادی 110 کیلو وزن داشته است.

رئیس جمهوری آمریکا در هفته های گذشته برخلاف نظر کارشناسان پزشکی کوشش کرد تا این دارو را به عنوان یک درمان احتمالی برای کووید-19 معرفی کند. این دارو می تواند باعث بروز عوارض جدی در بعضی بیماران گردد و تا به امروز تاثیر آن در مبارزه با کرونا معین نشده است.،ایرنا

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9433

به "پلوسی چاقی بیمارگونه ترامپ را نشانه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی چاقی بیمارگونه ترامپ را نشانه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید