چیدمان آپارتمان کوچک و جمع و جور با دکوراسیونی شیک و کاربردی

به گزارش راه ساری، در مبحث چیدمان آپارتمان کوچک همه چیز در خصوص استفاده صحیح و دقیق از فضا است. در چنین شرایطی فقط لوازمی در چیدمان دکوراسیون خانه قرار می گیرند که حضورشان ضروری بوده و احتیاج اساسی به وجود آن ها در خانه احساس می گردد مانند مبلمان راحتی. در نتیجه بقیه لوازم غیر لازم مانند میز و جایگاه ناهارخوری حتی الامکان حذف می شوند و یا به میز اپن آشپزخانه منتقل می شوند. همواره اولین قدم در داشتن چیدمانی هماهنگ و زیبا در دکوراسیون آپارتمان های کوچک انتخاب یک تم مشخص است. سعی کنید تمی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. همانطور که در مطالب پیشین گفتیم تم هایی به سبک مدرن و امروزی بیش از سبک های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

چیدمان آپارتمان کوچک و جمع و جور با دکوراسیونی شیک و کاربردی

همینکه در خصوص تم و سبک طراحی منزل کوچک خود تصمیم گیری کردید، باید براساس فضای موجود در خانه آغاز به رنگ کردن دیوارها و انتخاب مبلمان و اسباب مناسب با فضا کنید. اگر هماهنگ کارها را پیش ببرید، نوعی پیوستگی در دکوراسیون خانه بوجود می آورید که می تواند به انتخاب بهتر وسایل و دکوری های منزل یاری بسیار زیادی به شما کند. همانطور که در مطالب پیشین بارها تکرار کردیم، در فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن بهره ببرید زیرا این کار به عظیم تر و درخشان نشان داده شدن فضا یاری زیادی می نماید. رنگ های تیره دقیقا اثری عکس دارند و باعث می شوند فضا کوچک تر از آن چیزی که هست بنظر برسند در نتیجه سعی کنید از انتخاب سایه ها و تن های تیره خودداری کنید.

اما یکی از عظیمترین مسائل افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می نمایند شلوغ شدن خارج از کنترل محیط است. تنها راه چاره این مشکل دوری از لوازم اضافی در منزل است. تنها لوازمی را در دکوراسیون بهره ببرید که نیاز ضروری به آنها دارید، اگر به جدا سازی فضا نیاز دارید بجای دیوارها یا چیدن دکوری های غیرضروری می توانید از پارتیشن ها پرده ای بهره ببرید. مبحث آخر هم در خصوص نورپردازی سعی کنید تا جایی که می توانید دکوراسیون محیط خانه را روشن نگاه دارید زیرا هر چه فضا روشن تر باشد دلبازتر و عظیم تر بنظر خواهد رسید.

چیدمان آپارتمان کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12073

به "چیدمان آپارتمان کوچک و جمع و جور با دکوراسیونی شیک و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان آپارتمان کوچک و جمع و جور با دکوراسیونی شیک و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید