کمیسیون بهداشت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد هلال احمر مخالفت کرد

به گزارش راه ساری، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر و سازمان های تابعه موافقت نکرد.

کمیسیون بهداشت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد هلال احمر مخالفت کرد

محمدحسین قربانی در گفت وگو با خبرنگاران در شرح جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر و سازمان های تابعه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر مورد آنالیز نهاده شد و گزارشی از عملکرد این سازمان طبق سئوالات تحقیق و تفحص ارائه شد.

به گفته وی سئوالات تحقیق و تفحص کنندگان حول موضوعاتی همچون معین تکلیف هدایای مردمی، وضعیت بیمارستان های هلال احمر در خارج از کشور بود که علی رغم شرحات رئیس هلال احمر، نمایندگان متقاضی قانع نشدند و در نهایت موضوع تفحص به رای اعضای کمیسیون گذاشته شد و کمیسیون به تفحص رای منفی داد.

در ادامه، این موضوع بنا به درخواست نمایندگان متقاضی به صحن ارجاع شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین به آنالیز موضوع امنیت غذایی با حضور مسئولان وزارت بهداشت در جلسه این کمیسیون اشاره و اظهار کرد: امنیت غذایی یکی از بحث های مهم است که در قانون توسعه به آن تاکید شده است و دغدغه مردم و افکار عمومی جامعه هم به شمار می آید. در این باره سئوالاتی مطرح شد که مسئولان مربوطه پاسخ دادند. البته که مقرر شد موضوع در جلسه دیگری به طور مفصل مورد بحث و آنالیز قرار گیرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4950

به "کمیسیون بهداشت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد هلال احمر مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون بهداشت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد هلال احمر مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید