یونیورسیاد 2019 ایتالیا، سومین شکست والیبال دانشجویان ایران

به گزارش راه ساری، تیم والیبال دانشجویان کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی سی امین دوره یونیورسیاد برابر کانادا بازنده شد.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، سومین شکست والیبال دانشجویان ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به ایتالیا، تیم والیبال دانشجویان ایران در سومین دیدار خود در سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا مقابل کانادا بازنده شد.

گیم اول دیدار ایران و کانادا با امتیاز 25 بر 20 به نفع دانشجویان ایران تمام شد. گیم دوم با نتیجه 25 بر 18 به سود کانادا به خاتمه رسید اما شاگرادان عروجی ست سوم را 25 بر 23 با پیروزی پشت سر گذاشتند. در ادامه دانشجویان کشورمان 25 بر 17 بازنده شدند تا کار به ست پنجم کشیده گردد. شاگردان پور عروجی با شکست 15 بر 10 برابر کانادا در ست پنجم به کار خود در این دیدار خاتمه دادند.

دانشجویان ایران در حالی سه شکست پی در پی را در این دوره تجربه کرد که 2 سال پیش و در جریان بیست و نهمین دوره یونیورسیاد با هفت برد پی در پی و پیروزی برابر روسیه به قهرمانی رسیده بود اما سال جاری حتی در جمع 8 تیم برتر یونیورسیاد نمی ایستد.

طیب عینی، سهند الله وردیان، رحمان تقی زاده (سرعتی زن)، شایان شاهسون، قاسم کارخانه، میربابک موسوی، امیر حسن فرهادی (دریافت کننده قدرتی)، علی رمضانی، حمید حمودی (پاسور)، محمد دلیری (لیبرو)، کیاوش حیدری و سعید رنجبر (پشت خط زن) 12 والیبالیست حاضر در یونیورسیاد دانشجویان 2019 ایتالیا هستند.

علی پور عروجی و مهدی مقدم منش به عنوان سرمربی و مربی راهنمایی تیم را در این دوره از رقابت ها به عهده دارند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3690

به "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، سومین شکست والیبال دانشجویان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، سومین شکست والیبال دانشجویان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید