10عنوان پرفروش انتشارات امیرکبیر معرفی شدند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه انتشارات امیرکبیر، کتاب های خال سیاه عربی اثر حامد عسکری، صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز و قصه های خوب برای بچه های خوب اثر مهدی آذریزدی، عنوان سه اثر پرفروش انتشارات امیرکبیر را در آخرین بهار قرن چهاردهم هجری خورشیدی به خود اختصاص دادند.

10عنوان پرفروش انتشارات امیرکبیر معرفی شدند

بهار 99 در حالی آغاز شد که حوزه نشر هم مانند دیگر حوزه های کسب و کار به شدت متاثر از بحران کرونا قرار گرفت. کوشش برای ادامه فعالیت از طریق ابزارهایی مانند فضای مجازی، تقویت فروش غیرحضوری، عرضه بسته های موضوعی و رونمایی مجازی از کتاب های چاپ نخست از راهکارهایی بود که در چنین شرایطی در دستور کار انتشارات امیرکبیر قرار گرفت.

خال سیاه عربی که در رتبه نخست فروش بهار 99 انتشارات امیرکبیر قرار گرفته از آثار چاپ اول است که در میانه اردیبهشت 99 و اوج بحران کرونا به طور مجازی رونمایی شد. این کتاب سفرنامه حج تمتع حامد عسکری به سرزمین وحی است که در کمتر از یک ماه به چاپ پنجم رسید.

صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز با ترجمه بهمن فرزانه در رتبه دوم پرفروش ها قرار گرفت. جدیدترین چاپ این اثر زمستان سال گذشته با طرح جلد قدیمی آن راهی بازار شده بود. قصه های خوب برای بچه های خوب اثر مرحوم مهدی آذریزدی هم که در 8 جلد منتشر شد در رتبه سوم پرفروش های بهار 99 قرار گرفت. جدیدترین چاپ این مجموعه هم در قطع جدید در بهار جاری راهی بازار شده است.

شازده کوچولو اثر فرانتس اگزوپری ترجمه محمد قاضی، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت تالیف علی شریعتمداری، قلعه حیوانات اثر جروج ارول ترجمه امیر امیرشاهی، کودک من تالیف جواد فیض، خاطرات همفر ترجمه محسن مویدی، تغذیه کودک من تالیف جواد فیض و گزیده غزلیات شمس به کوشش دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی هم در رتبه های چهارم تا دهم پرفروش های بهار 1399 شمسی انتشارات امیرکبیر قرار گرفتند.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10083

به "10عنوان پرفروش انتشارات امیرکبیر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10عنوان پرفروش انتشارات امیرکبیر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید