آیفون 9 پلاس با اسکنر اثر انگشت و نمایشگر LCD در سال 2021 معرفی می گردد

به گزارش راه ساری، ظاهرا سال 2020 برای اپل سال پرباری خواهد بود و این شرکت میخواهد تنوعی بی سابقه از محصولات را راهی بازار کند. اما طبق معمول، در این میان آنچه بیش از همه توجهات را به خود جلب خواهد نمود، آیفون های جدید این شرکت خواهند بود. تا کنون از خانواده پرچم داران آیفون 12 و یک گوشی مالی به نام آیفون 9 خبرهای زیادی منتشر کردیم، اما به نظر می رسد آیفون دیگری با نام 9 پلاس نیز در حال توسعه است که در سال 2021 رونمایی خواهد شد.

آیفون 9 پلاس با اسکنر اثر انگشت و نمایشگر LCD در سال 2021 معرفی می گردد

صفحه نمایش تمام صفحه و بازگشت Touch ID

مینگ چی کو، تحلیل گر با سابقه ای که اغلب پیش بینی هایش درباره محصولات اپل به واقعیت بدل شده اند؛ در جدیدترین یادداشت خود اعلام نموده که این شرکت علاوه بر آیفون 9 از مدل دیگری نیز رونمایی خواهد نمود که آیفون 9 پلاس (یا SE 2 پلاس) نام خواهد گرفت و ترکیبی از بهترین المان های طراحی آیفون های 6، 7، 8، XR و 11 خواهد بود.

ظاهرا اپل میخواهد در آیفون 9 پلاس بار دیگر از صفحه نمایش بی حاشیه LCD خود استفاده کند که با یک بریدگی در بالای نمایشگر، میزبان Face ID خواهد بود. اما آن گونه که گفته می گردد، ظاهرا این بار بریدگی بالای نمایشگر نسبت به قبل کوچک تر خواهد بود و یا حتی ممکن است به طور کامل حذف گردد که البته احتمال ضعیف تری به نظر می رسد.

پیش بینی می گردد کوپرتینویی ها برای اطمینان خاطر بیشتر کاربران از تامین امنیت گوشی خود، قصد دارند تا به جای جدیدترین فناوری بیومتریک خود، از Touch ID استفاده نمایند که از سال 2013 و همزمان با معرفی آیفون 5s در محصولات این شرکت حضور داشت و بازخوردهای مناسبی از سوی کاربران دریافت کرد. اما ظاهرا این بار به دلیل تمایل اپل به عرضه آیفون ارزان قیمت تمام صفحه، بر خلاف آیفون های قدیمی، اسکنر اثر انگشت فیزیکی آیفون 9 پلاس به کلید پاور موجود در لبه گوشی منتقل خواهد شد. مینگ چی کو مدعی است که آیفون 9 پلاس با ارائه یک طراحی جدید، تجربه کاربری بسیاری خوبی را رقم خواهد زد.

ممکن است آیفون 9 پلاس به عنوان جایگزین آیفون XR عرضه گردد

طبق شایعات، آیفون 9 پلاس به صفحه نمایشی با ابعاد 5.5 یا 6.1 اینچی مجهز خواهد بود که البته به نظر کو، احتمال تجهیز به نمایشگر 6.1 اینچی بیشتر است.

اپل میخواهد این گوشی را با قیمتی کمتر ولی با مشخصات بهتر در ماه مارس به عنوان جانشین آیفون XR معرفی نماید. اما اگر این شرکت اصرار داشته باشد تا نمایشگر تمام صفحه و Touch ID جدید حتما در آیفون 9 پلاس حضور داشته باشند، منطقی است که برای کاهش هزینه ها و قیمت نهایی محصول از بیشتر قطعات و ساختارهای به کار رفته در آیفون XR یاری بگیرد.

فراوری نمایشگر تمام صفحه 5.5 اینچی توسط اپل تا پیش از این سابقه نداشته و به همین دلیل قطعا به فراوری بدنه و قطعات جدید نیز منجر خواهد شد. در نتیجه، استفاده از چنین ابعادی باعث تحمیل هزینه بیشتر خواهد شد و قیمت نهایی آیفون 9 پلاس را نیز افزایش خواهد داد. بنابراین استفاده از ابعادی مشابه آیفون XR منطقی تر است.

همچنین اپل می تواند از این استراتژی برای مدل های پرو آیفون های 2021 نیز استفاده کند. طبق شایعات منتشر شده، این شرکت در حال توسعه گوشی هایی با سیستم Face ID جدید است که بریدگی بالای نمایشگر را نسبت به نسخه های فعلی کاهش می دهند و مدلی دیگر که Face ID در زیر نمایشگر قرار می گیرد تا بریدگی به طور کامل حذف گردد. یکی از این مدل ها درگاه لایتنینگ را نیز حذف خواهد نمود.

آیفون 9 همچنان صندلی خود را خواهد داشت

همان طور که از نام گوشی های مورد بحث پیداست، آیفون 9 پلاس نسبت به آیفون 9 بزرگتر خواهد بود. 9 پلاس در سه ماهه نخست 2021 وارد بازار خواهد شد در حالی که آیفون 9 در امسال عرضه می گردد.

طبق آنچه تا کنون منتشر شده است، آیفون 9 ترکیبی از سخت افزار آیفون 11 در کالبد آیفون 8 خواهد بود. بنابراین انتظار داریم این گوشی با ویژگی هایی همچون حاشیه های بزرگ اطراف نمایشگر 4.7 اینچی LCD، تجهیز به چیپ A13 Bionic به همراه 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی تک لنز، باتری 1800 میلی آمپر ساعتی و کلید هوم مجهز به Touch ID معرفی گردد. همچنین، قیمت احتمالی این گوشی 399 دلار پیش بینی شده است.

منبع: Phone Arena

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7746

به "آیفون 9 پلاس با اسکنر اثر انگشت و نمایشگر LCD در سال 2021 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 9 پلاس با اسکنر اثر انگشت و نمایشگر LCD در سال 2021 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید