احتمال عرضه آیفون ارزان قیمت از طریق اپل

به گزارش راه ساری، گفته می شود اپل در تلاش برای عرضه محصولات جدیدی تا هشتم مارس است که از جمله آنها می توان به آیفون ارزان قیمت اشاره کرد.

احتمال عرضه آیفون ارزان قیمت از طریق اپل

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، منابع خبری می گویند اپل در پی عرضه یک مدل ارزان قیمت از آیفون سازگار با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه است و احتمالا یک آی پد نیز با همین ویژگی ها عرضه می کند.

یکی دیگر از محصولات تازه ای که احتمالا از طریق اپل عرضه می شود مدل نوی از آی مک خواهد بود. اپل از اکتبر سال 2021 تا به حال محصول تازه ای را روانه بازار نکرده است. در آن زمان چند مدل از لپ تاپ های مک بوک پرو تولید شد و به بازار آمد.

انتظار می رود مراسم رونمایی در قالب پخش زنده مجازی انجام شود. اپل از زمان شروع همه گیری ویروس کووید-19 در مارس 2020 همه برنامه های خود را در قالب رویدادهای مجازی برگزار کرده است.

اپل در حال حاضر یک آیفون ارزان قیمت به نام iPhone SE را به فروش می رساند که در بهار سال 2020 معرفی گشت و قیمت آن 399 دلار است. این نوترین مدل آیفون با حسگر اثرانگشت تاچ آیدی اپل است. مدل به روز شده می تواند همان طراحی را داشته باشد، اما پردازنده ای سریعتر داشته و از شبکه های نسل پنجم پشتیبانی می کند.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود آی پد نو نسخه به روزرسانی شده آی پد ایر باشد. این دستگاه آخرین بار در اکتبر 2020 به روز شد و در حال حاضر با قیمت 599 دلار به فروش می رسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14545

به "احتمال عرضه آیفون ارزان قیمت از طریق اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه آیفون ارزان قیمت از طریق اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید