ادامه ضبط دورهمی با تماشاگر

به گزارش راه ساری، برنامه مهران مدیری در شبکه نسیم با شرایطی کاملا بهداشتی به ضبط خودش ادامه می دهد .

ادامه ضبط دورهمی با تماشاگر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، با توجه به التهاب، اضطراب و مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا لازم است تا مردم شاد شوند و شاید یکی از ابزار های اصلی آن ساخت فیلم و برنامه است. کاری که تلویزیون در دستور کار خود قرار داده و هنرمندانش می کوشند تا مردم بهترین لحظات شان را هنگام تماشای برنامه ها و سریال های تلویزیون بگذرانند.

همان طور که چندی پیش سیدمرتضی میرباقری معاون سیما گفت که با رعایت بهداشت و مراقبت های پزشکی سعی داریم شرایطی را برای مردم فراهم کنیم که برنامه ها و سریال های مورد علاقه شان را ببینند.

حالا بعد از خبر حضور عصر جدید در ایام نوروز، مسابقه ایران شبکه یک و عدم توقف سریال های نوروزی، صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی و البته پلاتوی ابتدایی مهران مدیری در برنامه امشب از ادامه ضبط برنامه دورهمی خبر می دهد.

چرا که برخی به ضبط برنامه با تماشاگر انتقاد کردند که عوامل تولید دورهمی پشت صحنه ای از چگونگی ضدعفونی کردن لوکیشن این برنامه برای از سرگیری تصویربرداری با حضور تماشاگران را در صفحه مجازی شان منتشر کردند.

با همکاری شهرداری، سازمان آتش نشانی و مرکز بهداشت صداوسیما تماشاگران برنامه دورهمی با شرایطی کاملا بهداشتی در استودیو حضور پیدا می کنند.

همچنین مراجعین برنامه که با ماسک در جایگاه های جایگاه حضار در استودیو قرار گرفته اند.

دورهمی با اجرای مهران مدیری روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 22 روی آنتن شبکه نسیم می رود و البته کنداکتور نوروزی این برنامه هنوز اعلام نشده است.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8468

به "ادامه ضبط دورهمی با تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ضبط دورهمی با تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید