استقلال نباید از قهرمانی در لیگ هم مایوس باشد

به گزارش راه ساری، سید صالح مصطفوی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سبک بازی در لیگ با جام حذفی کاملا متفاوت است و این موضوع را هم شفر به خوبی می داند و هم علی دایی. چرا که هر دو مربی سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارند.

استقلال نباید از قهرمانی در لیگ هم مایوس باشد

وی اضافه نمود: مصداق من دیدارهای نساجی مقابل سپاهان و استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان است. هر دو تیم استقلال و سپاهان در لیگ به مراتب ساده تر از جام حذفی توانستند نساجی و نفت مسجد سلیمان را شکست دهند. چون در جام حذفی هیچ تیمی فرصت دوباره ندارد و همه تیمها داشته های خود را رو نموده و با همه وجود و حتی انتحاری بازی می نمایند.

مربی پیشین استقلال اضافه نمود: خود ما زمانی که مربی استقلال بودیم در لیگ برتر نفت را با مربیگری همین علی دایی بردیم اما در جام حذفی به این تیم باختیم و حذف شدیم. این ها نشان می دهد که این بازی به هیچ وجه بازی ساده ای برای آبی پوشان نیست.

مصطفوی: در ادامه بیان داشت: استقلال بازیکنانی دارد که کارایی لازم را دارند اما در لیگ کمتر از آنها استفاده شده است. جام حذفی بهترین فرصت برای میدان دادن به این دسته از بازیکنان است. به طور مثال به جابر انصاری اشاره می کنم که می تواند مهره کارآمدی در این بازی باشد. این قبیل تغییرات می تواند در روند آبی پوشان چه در لیگ و چه در جام حذفی تاثیرات مثبتی داشته باشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 560

به "استقلال نباید از قهرمانی در لیگ هم مایوس باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید از قهرمانی در لیگ هم مایوس باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید