شفر: دیدید که بازیکنانم به دنبال برد بودند، نمی توانم به فدراسیون بگویم بازیکن نمی دهم

به گزارش راه ساری، سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان تمجید کرد.

شفر: دیدید که بازیکنانم به دنبال برد بودند، نمی توانم به فدراسیون بگویم بازیکن نمی دهم

به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: از بازی در قطر و بازگشت به تهران که نیمه شب انجام شد، شرایط مسئله ای داشتیم. چند بازیکن خسته را برای این مسابقه تغییر دادیم. ذهنیت و روحیه تیم ما را دیدید که همه دنبال برد بودند. اشتباهاتی داشتیم که این موضوع طبیعی بود. بازیکنان می خواستند برای طرفداران برنده باشند. در نیمه اول و نیمه دوم موقعیت زیادی داشتیم و فقط یک گل زدیم. تیم حریف نیز یک شانس داشت که حسینی به خوبی آن را مهار کرد. از طرفداران فوق العاده خود که امروز در هوای سرد یار دوازدهم ما بودند، تشکر می کنم. برابر العین نیز امیدوارم استادیوم را پر نمایند. آن ها برای ما خیلی مهم هستند و در غیبت آن ها نمی توانیم برنده باشیم.

وی اضافه نمود: دیدید که در بازی امروز فرشید باقری و وریا غفوری مانند فرشید اسماعیلی بازی نکردند و منشأ نیز کامل بازی نکرد. باشگاه باید از تیم حمایت کند. بعد از بازی در قطر، 6 صبح به تهران رسیدیم و کار ما برای آماده سازی تیم سخت بود. برنامه ما برای بازی العین است و سپس به بازی های بعدی و تعطیلات و دربی فکر می کنیم. همه از الان صحبت از دربی می نمایند اما ما فرصت کافی برای آن بازی داریم و فعلاً به العین فکر می کنیم. بازی قبلی در لیگ برابر فولاد بود و برنده شدیم. بازی امروز نیز سخت بود زیرا حریف می خواست خود را نشان دهد و خیلی از بازیکنان ما نیز خسته بودند. ما باید ریکاوری، تمرین و زندگی شخصی خوب در کنار ذهنیت مثبت داشته باشیم. این تیم و این کادر با 120 درصد وجود برای موفقیت کوشش می نمایند. نمی دانم امروز چند نفر در استادیوم بودند اما ما مسئولیت مهمی در قبال آن ها داریم.

سرمربی استقلال درباره تعاملش با تیم ملی امید هم گفت: این تعامل و همکاری برای من بسیار مهم است. در سه کشور سرمربی تیم ملی بودم و این همکاری بسیار مهم است. تیم امید همان اهمیت تیم بزرگسالان را دارد. ما چند بازیکن در این تیم داریم و بهترین کار، صحبت کردن، چای نوشیدن و صحبت کردن دور یک میز است و بهتر است با یکدیگر صحبت کنیم تا اینکه در تلویزیون صحبت کنیم. نورافکن فردا در تیم امید ریکاوری می نماید و پس فردا به ما اضافه می شود. قائدی بهتر است در تیم امید باشد و نورالله نیز در تیم امید حضور دارد. هر زمان لازم باشد، او باز می شود. من مهمان هستم و نمی توانم به فدراسیون بگویم به شما بازیکن نمی دهم. اگر تیم به المپیک برود خرسند می شوم و اگر 3 بازیکن من حضور داشته باشند، بیشتر خرسند می شوم. در لندن 3 بازیکن من از العین حضور داشتند و برای من بسیار خوب بود. این تعامل و صحبت کردن بهترین راه است و کرانچار نیز مربی بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنگاران، پیش از شروع نشست خبری وینفرد شفر، محمد حسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال نسبت به کیفیت پخش بازی های استقلال از صدا و سیما اعتراض کرد و گفت که این موضوع به طور قطع و به صورت رسمی پیگیری می شود.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1688

به "شفر: دیدید که بازیکنانم به دنبال برد بودند، نمی توانم به فدراسیون بگویم بازیکن نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: دیدید که بازیکنانم به دنبال برد بودند، نمی توانم به فدراسیون بگویم بازیکن نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید