اسپالتی: سرنوشت مان در دستان خودمان است، بازی با امپولی حکم مرگ و زندگی را دارد

به گزارش راه ساری، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر در پی شکست تیمش مقابل ناپولی گفت که هنوز سرنوشت نراتزوری دست خودش است.

اسپالتی: سرنوشت مان در دستان خودمان است، بازی با امپولی حکم مرگ و زندگی را دارد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی در پی شکست تحقیرآمیز 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه ناپولی در هفته سی وهفتم سری A ایتالیا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم، سپس در بازیسازی از خط دفاعی مرتکب اشتباهات فنی شدیم و همین منجر به باز شدن دروازه مان شد. از همان لحظه نتوانستیم خوب پاسکاری کنیم و با توجه به اینکه از سوی بازیکنان ناپولی تحت فشار بودیم، نتوانستیم فضای لازم برای دادن پاس را پیدا کنیم. شکست مقابل ناپولی می تواند رخ دهد، اما نه به این شکل. بازی آخرمان با امپولی هم حکم فینال را دارد و نباید مرتکب اشتباه شویم.

وی اضافه کرد: ما در هفته های اخیر چندین عملکرد خوب از خود ارائه کردیم. نتایج هم همواره چیزی نبوده که ما شایسته اش بودیم. در این بازی هم سعی کردیم کاری متفاوت با قرار دادن دو مهاجم در ترکیب مان انجام دهیم اما ناپولی هم خصوصیات مشابهی نسبت به ما داشت و ما نتوانستیم کاری زیادی انجام دهیم. بازیکنان ناپولی توپ را در نقاط مختلف زمین به حرکت در آوردند و همین باعث شد تا ما در زمین دوندگی بیشتری داشته باشیم.

سرمربی اینتر توضیح داد: من پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه نموده ام. باید ذهن خود را از هر چیزی پاک کنیم و وضعیت کنونی را به درستی ارزیابی کنیم. تیم عملکرد بدی در این دیدار داشت و بازیکنان ناراحت بودند. با این وجود ما هنوز سرنوشت مان - بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا - در دستان خودمان است و احتیاج به پیروزی در بازی پایانی مان داریم.

در جدول رده بندی سری A، تیم های یوونتوس و ناپولی به ترتیب با 90 و 79 امتیاز قهرمانی و نایب قهرمانی خود را قطعی نموده اند و تیم های آتالانتا (66 امتیاز)، اینتر (66 امتیاز) و میلان (65 امتیاز) به ترتیب در رده های بعدی جای دارند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

اسپالتی در مورد تقابل تیمش با امپولی که برای بقا در سری A کوشش می نماید، گفت: امپولی برای انجام بازی خودش به جوزپه مه آتزا خواهد آمد. میلان هم احتیاج به کسب پیروزی در بازی با اسپال خواهد داشت، بنابراین بازی ما با امپولی حکم مرگ و زندگی را دارد و باید شخصیت و قدرت تیمی خود را نشان دهیم و به لیگ قهرمانان بازگردیم. اگر برای این باشگاه بازی می کنید باید چنین رویکردی داشته باشید.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2912

به "اسپالتی: سرنوشت مان در دستان خودمان است، بازی با امپولی حکم مرگ و زندگی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: سرنوشت مان در دستان خودمان است، بازی با امپولی حکم مرگ و زندگی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید