اطلاعیه شرکت توسعه در مورد حادثه تلخ استادیوم آزادی

به گزارش راه ساری، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای ضمن تسلیت حادثه دردناک شب گذشته در استادیوم آزادی و جان باختن عماد صفی کمک، اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه شرکت توسعه در مورد حادثه تلخ استادیوم آزادی

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای ضمن تسلیت حادثه دردناک شب گذشته(دوشنبه) در استادیوم آزادی و جان باختن عماد صفی کمک، اطلاعیه ای صادر کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

بعد از دو بازی اول لیگ برتر در استادیوم آزادی و مسائل بوجود آمده در ورود تماشاگران، شورای تامین امنیت استان تهران برای بهبود و نظم دهی در تردد تماشاگران، شرکت توسعه و مجموعه آزادی را مکلف کرد تا فضای دیگری جهت کنترل اولیه بلیت و کارت ملی تماشاگران تعبیه نماید که این مهم فورا و به صورت آزمایشی و موقت قبل از بازی شب گذشته بوسیله داربست هایی به فاصله 50 متری از گیت های بلیت فروشی نصب شد که موجب بهبود در ورود تماشاگران در بازی اخیر نسبت به دو بازی هفته اول و دوم به استادیوم آزادی شد که متاسفانه پس از انتها بازی، این حادثه تلخ رخ داد.

پیمانکاری که داربست های فلزی را نصب کرد، به خاطر بی احتیاطی و برای محکم کردن نرده های داربست، آنها را با تیرهای برق در مجاورت فضای سبز مهار نموده بود. گفتنی است علت این حادثه تلخ ارتباطی به گیت های استادیوم آزادی که در فاصله 50 متری ورودی نرده های گیت های الکترونیکی ضلع غربی استادیوم با محل وقوع حادثه می باشند، ندارد. (مطابق تصویر)

بعد از اتمام مسابقه و خروج حدودی 10 هزار نفر تماشاگر از استادیوم، فرزند یکی از غرفه داران اجاره ای بر اثر تماس با داربست های فلزی دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

تردد خیلی از تماشاگران طی سال های اخیر در استادیوم آزادی از بین داربست ها و دالان هایی صورت می گرفت که شایسته و زیبنده محیط های ورزشی نبود. در نتیجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از دو سال قبل به دلیل عدم زیبایی، نا امن بودن و همچنین در خور شان نبودن برای تماشاگران، با نصب داربست در مجموعه های ورزشی به خصوص استادیوم آزادی مخالف بود که با تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان، طی این مدت به مرور، اقدام به جمع آوری و حذف داربست ها از اماکن و محوطه های این مجموعه و نصب نرده های دائم و شکیل مطابق با استانداردهای استادیوم های بین المللی کرد.

در انتها، ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده صفی کمک، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان مالک مجموعه ورزشی آزادی، پیگیر این پرونده از مراجع قضایی و ذیصلاح بوده و در صورت اعلام هرگونه تخلف از سوی عوامل مجموعه ورزشی آزادی، با خاطیان و مسببین، به شدت برخورد خواهد نمود.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5135

به "اطلاعیه شرکت توسعه در مورد حادثه تلخ استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه شرکت توسعه در مورد حادثه تلخ استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید