اعمال محدودیت های جدید در مسجد سلیمان

به گزارش راه ساری، فرماندار مسجدسلیمان گفت: محدودیت های جدید در این شهرستان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت های جدید در مسجد سلیمان

به گزارش از ، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس محدودیت های جدید در این شهرستان از فردا 12 تیرماه همانند دیگر شهر های اعلام شده در خوزستان اعمال خواهد شد.

او اضافه کرد: فعالیت دانشگاه ها، مدارس، آکادمی های فنی و حرفه ای، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، زبانسرا، کتابخانه ها، خانه های بازی، مهد کودک ها، استخر های سرپوشیده، سینماها، تئاتر، موزه و باغ موزه، کافه ها، قهوه خانه و چایخانه ها، تالار های پذیرایی و مصلا ها ممنوع است.

پاکدل با بیان اینکه کاهش فعالیت حمل و نقل دورن شهری را خواهیم داشت توضیح داد: برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری، مراسمات اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، همایش و پارک های شهربازی، مراکز تفریحی آبی و باشگاه های ورزشی پر خطر مانند کشتی، جودو و کاراته ممنوع خواهد بود.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان گفت: این اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته است و پس از آن مجددا شرایط آنالیز و تصمیم گیری می گردد و بازار و ادارات طبق روال قبلی فعالیت خواهند داشت.

م

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10376

به "اعمال محدودیت های جدید در مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های جدید در مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید