افت محسوس پرسپولیس: بی خطر در خانه حریفان

به گزارش راه ساری، پرسپولیس در بازی های خارج از خانه با تنها 12 امتیاز و 7 امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در رده چهارم جدول ایستاده اند. آماری که به لطف اقتدار قرمزها در آزادی شاید خیلی به چشم نیامده باشد.

افت محسوس پرسپولیس: بی خطر در خانه حریفان

دیدارهای هفته نخست برابر پدیده در مشهد و هفته چهاردهم برابر ماشین سازی در بنیان دیزل بازی هایی بودند که شاگردان برانکو پیروز شدند سه امتیاز خارج از خانه را با خود به تهران سوغات بیاورند. از ابتدای لیگ هجدهم تا امروز پرسپولیس 9 بار در شهرهای مختلف ایران به عنوان مهمان به میدان رفته که حاصل آن 2 پیروزی، یک شکست و 6 تساوی بوده است. نخستین شکست این فصل پرسپولیس در یک بازی خارج از خانه رقم خورد و شاگردان افشین قطبی پیروز شدند پس از 16 هفته شکست ناپذیری، قرمزهای پایتخت را برای نخستین بار مغلوب نمایند.

توقف برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، استقلال، سایپا، سپاهان و نفت مسجدسلیمان باعث شد پرسپولیس با وجود بازی بیش تر نسبت به سپاهان نتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد. در جدول بازی های خارج از خانه سایر مدعیان قهرمانی رتبه بهتری نسبت به پرسپولیس دارند. در این جدول سپاهان با 19 امتیاز و استقلال با 18 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و پدیده نیز با 15 امتیاز سوم است.

شاگردان برانکو با تنها 12 امتیاز و 7 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب اصلی خود برای قهرمانی یعنی سپاهان در رده چهارم جدول ایستاده اند. آماری که به لطف اقتدار پرسپولیس در آزادی شاید خیلی به چشم نیامده باشد. نساجی، سپیدرود، ذوب آهن، پیکان، تراکتورسازی و پارس جنوبی میزبان های پرسپولیس در ادامه لیگ هستند.

11 - 220

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1486

به "افت محسوس پرسپولیس: بی خطر در خانه حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت محسوس پرسپولیس: بی خطر در خانه حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید