افراد مشکوک به هر نوع بیماری در برگزاری آزمون دکتری به کار گرفته نشوند

به گزارش راه ساری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: برای برگزاری آزمون ورودی دکتری که در این واحد دانشگاهی برگزار می گردد از به کارگیری افراد مشکوک به هرگونه بیماری جلوگیری گردد.

افراد مشکوک به هر نوع بیماری در برگزاری آزمون دکتری به کار گرفته نشوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از شهرری، امیر احمری نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی و رعایت دستورالعمل بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی برگزاری آزمون های ورودی دوره دکتری (Ph.D) تخصصی و کارشناسی ارشد سال 1399 که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی میزبان هزار و 600داوطلب آزمون دکتری است.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در آزمون های سراسری پیش رو شرایط خاصی حاکم است و باید تهمیدات لازم نظیر ایجاد محیطی امن برای برگزاری مطلوب آزمون ها را مد نظر قرار دهیم.

این مسئول عنوان نمود: پیش بینی رعایت سه سطح الزامات بهداشتی قبل از آزمون، حین اجرای آزمون و بعد از اجرای آزمون را باید داشته باشیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: قبل از برگزاری آزمون عوامل اجرایی مشخص و مراقبت های بهداشتی به آن تاکید گردد و از به کارگیری عوامل مشکوک به سرماخوردگی، آنفلوانز، کرونا و ... خودداری گردد.

احمری نژاد تاکید نمود: همه عوامل اجرایی باید دارای ماسک سه لایه و دستکش باشند و از ترددهای بی مورد در زمان برگزاری آزمون اجتناب نمایند.

وی از جمله تدابیر انجام گرفته را تهیه بسته های بهداشتی برای عوامل اجرایی، پد الکی، مواد ضد عفونی نماینده در هنگام ورود و خروج داوطلب از حوزه و استقرار آمبولانس و تیم پزشکی بیان نمود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حوزه های امتحانی به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت زودتر باز می شوند و همراهان داوطلبان تا حد امکان از تجمع اجتناب نمایند.

4117/

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10489

به "افراد مشکوک به هر نوع بیماری در برگزاری آزمون دکتری به کار گرفته نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد مشکوک به هر نوع بیماری در برگزاری آزمون دکتری به کار گرفته نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید