امید شاگردان منصوریان برای یک سره کردن کار العین بدون امیدها!

به گزارش راه ساری، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از فردا (دوشنبه) آغاز می شود و استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم العین امارات خواهد بود.

امید شاگردان منصوریان برای یک سره کردن کار العین بدون امیدها!

به گزارش خبرنگاران، بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از فردا استارت خواهد خورد و در اولین روز استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات می رود.

استقلال که به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، باید طبق قرعه، بازی رفت خود را با صدرنشین گروه C در تهران برگزار کند. شاگردان علیرضا منصوریان برای اینکه کار را به بازی برگشت نکشانند، باید نتیجه مطمئنی در آزادی بگیرند. العین از جمله تیم های عربی است که هواداران زیادی دارد و بازی برگشت برای شاگردان منصوریان می تواند خیلی سخت تر از هر بازی آسیایی در کشورهای عربی باشد.

نقطه اتکای استقلال، حضور هواداران در ورزشگاه است. استقلال که تا اینجای کار بیشترین تعداد تماشاگر را به خود اختصاص داده، امیدوار است با حضور آنها نتیجه مناسبی در بازی رفت کسب کرده و گام بلندی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بردارد. مشکل اصلی منصوریان بازیکنان مصدوم است که فکر او را مشغول کرده است. امید ابراهیمی کلیدی ترین بازیکن استقلال در فصل گذشته به علت مصدومیت این دیدار را از دست داده است. سرمربی استقلال خوب می داند که از دست دادن ابراهیمی می تواند برای او گران تمام گردد.

منصوریان علاوه بر ابراهیمی، دیگر بازیکن خط هافبک خود یعنی امید نورافکن را به خاطر همراهی تیم جوانان در اختیار ندارد. او تنها فرشید باقری را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد که هرچند بازی های خوبی این اواخر از خود نشان داد، اما نیاز دارد بازیکنی چون ابراهیمی کنارش باشد. با همه این اوصاف، منصوریان در تمرینات روزهای گذشته سیدمجید حسینی را کنار باقری قرار داده تا از زوج باقری حسینی در پست هافبک دفاعی استفاده کند. باید دید حسینی می تواند در پست غیرتخصصی مقابل هافبک های العین سربلند خارج گردد یا نه.

مصدومیت ابراهیمی و غیبت نورافکن تنها دغدغه منصوریان نیست، جابر انصاری و وریا غفوری هم مصدوم بوده و با وجود اینکه در تمرینات روزهای گذشته شرکت کرده اند، اما خیلی از آمادگی بالایی برخوردار نیستند. انصاری که بهترین گلزن استقلال در ماه گذشته بود، شاید بتواند از ابتدا بازی کند، اما شرایط غفوری مشخص نیست. دلخوشی منصوریان، به ساختار تیمش برمی گردد و اینکه از این ساختار بتواند نهایت استفاده را کرده و غیبت بازیکنی برای او تأثیرگذار نباشد. شاگردان منصوریان بدون دو امید خود (ابراهیمی و نورافکن) به این امید هستند که کار العین را در تهران یک سره و خودشان را برای بازی برگشت که هشتم خرداد برگزار می گردد، آماده کنند.

به گزارش خبرنگاران برنامه بازی های مرحله رفت یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

دوشنبه اول خرداد

استقلال العین، ساعت 20:45، ورزشگاه آزادی

الاهلی عربستان الاهلی امارات، ساعت 2:15

ﺳﻪشنبه 2 خرداد

گوانجو چین کاشیما آنتلرز، ساعت 16:30

میوآنگتونگ یونایتد کاوازاکی، ساعت 17:30

پرسپولیس لخویای قطر، ساعت 19:30

استقلال خوزستان الهلال عربستان، ساعت 20:30

چهارشنبه 3 خرداد

ججو یونایتد کره جنوبی اوراوارد، ساعت 10:30

شانگهای SIPG جیانگسو، ساعت 16:30.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7908

به "امید شاگردان منصوریان برای یک سره کردن کار العین بدون امیدها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید شاگردان منصوریان برای یک سره کردن کار العین بدون امیدها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید