انتقاد آقای خاص از یونایتد: از سیتی و لیورپول یاد بگیرید

به گزارش راه ساری، سرمربی سابق شیاطین سرخ معتقد است باید راهنمایی تیمی را برعهده بگیرد که همانند لیورپول و منچسترسیتی از مربیان خود حمایت می نمایند.

انتقاد آقای خاص از یونایتد: از سیتی و لیورپول یاد بگیرید

انتقاد آقای خاص از یونایتد: از سیتی و لیورپول یاد بگیرید

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق شیاطین سرخ معتقد است باید راهنمایی تیمی را برعهده بگیرد که همانند لیورپول و منچسترسیتی از مربیان خود حمایت می نمایند.

او پس از شکست شب گذشته لیورپول برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه ای گفت: خیلی دوست دارم در باشگاهی کار کنم که شرایط کاری اش مانند تیم هایی باشد که یورگن کلوپ و پپ گوادیولا در آنها کار می نمایند. به تیمی که لیورپول مقابل بارسلونا داشت نگاه کنید. چند نفر آنها قبل از آنکه کلوپ سرمربی لیورپول گردد، در این تیم بودند؟ گواردیولا از 4 مدافع تیمش راضی نبود و تابستان همان سال 4 مدافع دیگر که باب طبعش بود برای او خریدند. حتی زمانی که کلودیو براوو را خرید و بعد از عملکردش ناراضی بود، فصل بعد برای او ادرسون را خریدند.

مورینیو ادامه داد: یورگن در حالی در لیورپول کار می نماید که در این سه سال و نیمی که سرمربی این تیم بوده مطلقاً چیزی نبرده و هنوز هم اعتماد به نفس دارد و برای ادامه دادن به کارش هم شرط و شروط می گذارد. در این فصل او فرصت بسیار خوبی برای کسب جام دارد اما اگر این کار را هم انجام دهد، باز اولین باری است که (در انگلیس) یک جام می برد.

آقای خاص در سرانجام گفت: به همین دلیل گفتم که برای برگشتن به مربیگری با تیمی که نمی داند چه می خواهد و چه ساختار و اهدافی دارد وارد مذاکره نمی شوم.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2592

به "انتقاد آقای خاص از یونایتد: از سیتی و لیورپول یاد بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد آقای خاص از یونایتد: از سیتی و لیورپول یاد بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید