انتقال بازیکن مصدوم نیروی زمینی با ماشین شخصی به بیمارستان

به گزارش راه ساری، بازیکن مصدوم تیم بسکتبال نیروی زمینی خاتمه پس از مدت ها انتظار در تالار بسکتبال آزادی با ماشین شخصی به بیمارستان برده شد.

انتقال بازیکن مصدوم نیروی زمینی با ماشین شخصی به بیمارستان

به گزارش ، مهدی کریمی بازیکن تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران امروز در جریان کوارتر چهارم ملاقات تیمش برابر اکسون در تالار آزادی، به شدت از ناحیه زانو آسیب دیده و هنوز میزان آسیب دیدگی او تا انجام ام آر آی و عکس تعیین نخواهد بود، اما این بازیکن به دلیل نبودن آمبولانس در محل برگزاری مسابقه و همچنین مجموعه آزادی مجبور شد تا مدت زیادی پس از بازی در گوشه زمین منتظر بماند.

پس از حضور نیرو های اورژانس و مجموعه، به دلیل بعضی مسائل از جمله محدودیت های انتقال به بیمارستان های دورتر، این بازیکن خاتمه مجبور شد تا با ماشین شخصی به بیمارستان ارتش منتقل گردد. ظاهراً اورژانس حاضر در مجموعه آزادی نمی توانست این بازیکن را به بیمارستان ارتش انتقال دهد و همین مسئله موجب شد مسئولان تیم تصمیم بگیرند این بازیکن را با وسیله شخصی به بیمارستان انتقال دهند.

نبود آمبولانس در مجموعه آزادی باعث شد تا مهدی کریمی، بازیکنان نیروی زمینی با وجود مصدومیت، تا دقایقی پس از خاتمه بازی، همچنان در کنار زمین باقی ماند.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7711

به "انتقال بازیکن مصدوم نیروی زمینی با ماشین شخصی به بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بازیکن مصدوم نیروی زمینی با ماشین شخصی به بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید