انصارالله از شروع اجرای توافق بازرسی کشتی ها در بنادر الحدیده اطلاع داد

به گزارش راه ساری، وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن از شروع اجرای توافق درباره سازو کار بازرسی کشتی ها در بنادر الحدیده تحت نظارت سازمان ملل متحد اطلاع داد.

انصارالله از شروع اجرای توافق بازرسی کشتی ها در بنادر الحدیده اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، زکریا الشامی وزیر حمل و نقل در دولت نجات ملی یمن بیان کرد، توافق درباره ساز و کار بازرسی در بنادر الحدیده طی چند روز آینده با نظارت سازمان ملل اجرا خواهد شد؛ بدین ترتیب عملیات بازرسی کشتی های راهی یمن، به جای جیبوتی در این بنادر بازرسی و کنترل خواهند شد.

الشامی در نشست سازمان بنادر دریای سرخ از سازمان ملل متحد خواست طرف دیگر را به اجرای تعهداتش و اجرای بندهای توافق سوئد ملزم کند.

سازمان بنادر دریای سرخ به راه چاره هایی دست یافته اند که ضمن صیانت از سازمان ها و مقررات بنادر، خدمات لازم را برای حرکت کشتی ها به سمت بندر فراهم می نماید.

دولت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در ماه مارس گذشته از سازمان ملل به دلیل برگزاری نشست با انصارالله جهت آنالیز تدابیر بازرسی کشتی ها در بنادر الحدیده، انتقاد کرد و گفت که فرستاده ویژه این سازمان فراتر از اختیارات قانونی اش عمل می نماید.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3404

به "انصارالله از شروع اجرای توافق بازرسی کشتی ها در بنادر الحدیده اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله از شروع اجرای توافق بازرسی کشتی ها در بنادر الحدیده اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید