اوجاقی: به کسب نخستین قهرمانی در آسیا امیدوار هستیم، در برونئی یکی از بهترین عملکرد ها را خواهیم داشت

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم های پایه ووشو ایران گفت: خیلی امیدوار هستیم برای نخستین بار قهرمان ووشو آسیا شویم و برای این مهم نیز خیلی کوشش کردیم.

اوجاقی: به کسب نخستین قهرمانی در آسیا امیدوار هستیم، در برونئی یکی از بهترین عملکرد ها را خواهیم داشت

امیر اوجاقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط ملی پوشان ووشو جوان ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر بچه ها از لحاظ فنی و بدنی به حدنصاب مدنظر ما رسیدند و در مجموع از شرایط تیم راضی هستم. در چند روز باقیمانده نیز به دنبال این هستیم تا آمادگی خود را حفظ کنیم.

وی در مورد مقایسه شرایط تیم این دوره جوانان با دوره گذشته گفت: نمی توان این دو تیم را با هم مقایسه کرد، اما در بعضی فاکتورها تیم این دوره بهتر است و در بعضی فاکتورهای دیگر تیم دوره گذشته بهتر بود. یکی از دردسرهای ما در این دوره، وزن کشی در هر روز مسابقات است و بچه ها باید سر وزن خود باقی بمانند. این در حالی است که بچه هایی در رده سنی 13 تا 16 سال در سن رشد هستند و از لحاظ وزنی بالا و پایین می گردد. در این شرایط باید از لحاظ وزن بچه ها را مدیریت کنیم و این موضوع یکی از مسائل ما با هر روز وزن کردن است.

سرمربی تیم ووشو رده های پایه در پاسخ به این سوال که می توانیم امیدوار باشیم قهرمانی تیم جوانان در مسابقات دنیای برزیل را در آسیا و برونئی تکرار کنیم، گفت: قهرمان مسابقات در مجموع رقابت های تالو و ساندا آقایان و بانوان محاسبه خواهد شد، اما فکر می کنم در این دوره یکی از بهترین ها عملکردهای خود را در آسیا داشته باشیم و بتوانیم قهرمانی دنیا را به قهرمانی آسیا تبدیل کنیم. برای این مهم حداکثر کوشش خود را از لحاظ فنی و روحی و روانی انجام دادیم و امیدواریم با یاری خدا به این مهم دست پیدا کنیم.

اوجاقی در مورد اینکه می توان به کسب نخستین قهرمانی ووشو ایران در آسیا در مجموع رقابت های ساندا و تالو آسیا امیدوار بود، تاکید نمود: ما هیچ وقت در رده جوانان و بزرگسالان در مجموع رقابت ها به قهرمانی دست نیافته بودیم، اما دوره گذشته مسابقات دنیای جوانان در مجموع قهرمان شدیم. خیلی امیدوار هستیم برای نخستین بار قهرمان ووشو آسیا شویم و برای این مهم نیز خیلی کوشش کردیم.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4267

به "اوجاقی: به کسب نخستین قهرمانی در آسیا امیدوار هستیم، در برونئی یکی از بهترین عملکرد ها را خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: به کسب نخستین قهرمانی در آسیا امیدوار هستیم، در برونئی یکی از بهترین عملکرد ها را خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید