افضل: تلاش می کنیم از قافله مدعیان قهرمانی عقب نمانیم

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سطح کیفی تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها بسیار بالاست، امیدوارم از قافله مدعیان کسب قهرمانی عقب نمانیم و جام به کشور بازگردیم.

افضل: تلاش می کنیم از قافله مدعیان قهرمانی عقب نمانیم

علیرضا افضل پیش از اعزام تیمش به مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ویتنام در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم از هر نظر خوب است و در شرایط ایده آل روحی و جسمی هستیم. امیدوارم شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم.

وی افزود: همگی بازیکنان تیم تجربه مسابقات جهانی و آسیایی را دارند و این مساله می تواند کمک زیادی به تیم در رسیدن به قهرمانی کند. تلاش کردیم بازی های تدارکاتی خوبی قبل از اعزام داشته باشیم که با توجه به مسائل مالی برخی از تیم ها تورنمنت چهارجانبه اصفهان لغو شد. خوشبختانه شروع لیگ به ما کمک کرد که جبران این مساله شود و تیم محک نبستا خوبی زده شد.

سرمربی تیم گیتی پسند گفت: به اعتقاد من با توجه به حضور بازیکنان ایرانی و بزریلی خوبی که تیم ها به همراه مربیان خارجی گرفتند موجب شده تا سطح مسابقات این دوره بالاتر برود. هدف ما قهرمانی است و تلاش می کنیم از تیم های دیگر عقب نمانیم و جام قهرمانی به ایران بازگردیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6619

به "افضل: تلاش می کنیم از قافله مدعیان قهرمانی عقب نمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: تلاش می کنیم از قافله مدعیان قهرمانی عقب نمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید