اکبری: باروفس مثل ایرانی ها پهلوانی کشتی می گیرد، او بعد از پیروزی کفشش را به من هدیه داد

به گزارش راه ساری، نایب قهرمان سال 2013 کشتی آزاد دنیا گفت: جردن باروفس علاوه بر اینکه ورزشکار خوبی است، آدم خیلی خوبی هم هست و روی تشک پهلوانی کشتی می گیرد.

اکبری: باروفس مثل ایرانی ها پهلوانی کشتی می گیرد، او بعد از پیروزی کفشش را به من هدیه داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در سال های اخیر چندین کشتی گیر میان وزن ایرانی با جردن باروفس آمریکایی کشتی گرفته اند. باروفس به جرات یکی از بهترین کشتی گیران این وزن کشتی آزاد دنیا است، اما علاوه بر اینکه به لحاظ فنی مورد توجه ایرانی ها است، به لحاظ اخلاقی نیز نشان داده که به مسائل زیادی توجه دارد و بارها و بارها از مردم و کشتی گیران کشورمان تعریف و تمجید نموده است.

باروفس که سابقه چندین سفر به کشورمان را دارد، در سالن به شدت مورد تشویق قرار گرفته است. وی در روزهای اخیر علاوه بر اینکه پستی حمایتی از مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا داشت، کلیپی منتشر کرد و به تشویق جالب و حمایت خاص ایرانی ها از کشتی گیران ملی شان با سوت مخصوص پرداخت و نام ایران را فریاد زد.

یکی از کشتی گیرانی که تا به امروز سه بار با جردن کشتی گرفته و البته هر سه بار هم شکست خورده است، عزت الله اکبری کشتی گیر جویباری سابق تیم ملی است.

اکبری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: یک بار در مسابقات جام دنیای تهران، یک بار در جام دنیای آمریکا و بار دیگر هم فینال مسابقات دنیای 2013 با جردن باروفس کشتی گرفتم. همانطور که همه دیده اند از نظر فنی خیلی کشتی گیر خوبی است، اما جردن علاوه بر این، آدم خیلی خوبی است و روی تشک پهلوانی کشتی می گیرد. جردن به ایرانی ها ارادت دارد.

وی با اشاره به رفتار جالب باروفس در بیرون از تشک، تاکید نمود: او فرد خانواده دوستی است. در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خانواده محور است. به لحاظ رفتاری عالی است. در مسابقات دنیای 2013، با هم برای تست دوپینگ رفته بودیم. زمانی که منتظر تست بودیم، کنار هم نشستیم. دید که من ناراحتم، کفشش را از پا درآورد و به من هدیه داد تا به این شکل حالم را عوض کند.

این کشتی گیر مدعی میان وزن که سال گذشته خاطرنشان کرد از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده در سرانجام در خصوص فعالیت خیرخواهانه اخیر خود به همراه جمعی از قهرمانان کشتی در جویبار، گفت: موادغذایی که به وسیله یاری خیرین به موسسه خادمین امام علی (ع) تهیه شده بود را در بین زنان سرپرست خانوار در روستاهای اطراف جویبار، جویبار، قائمشهر، سوادکوه و شیرگاه پخش کردیم.

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8567

به "اکبری: باروفس مثل ایرانی ها پهلوانی کشتی می گیرد، او بعد از پیروزی کفشش را به من هدیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: باروفس مثل ایرانی ها پهلوانی کشتی می گیرد، او بعد از پیروزی کفشش را به من هدیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید