ایرانی ها سرحال و قبراق بعد از تمرین در مجارستان

به گزارش راه ساری، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا در حالی از یکشنبه (اول اردیبهشت ماه) به میزبانی بوداپست شروع می گردد که تیم ملی ایران بعد از چند روزی تمرین در مجارستان، آماده حضور در این رویداد است.

ایرانی ها سرحال و قبراق بعد از تمرین در مجارستان

به گفته جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، هر چهار بازیکن تیم ملی ایران از نظر آمادگی بدنی و روحی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند: آنها آماده حضور در مسابقات هستند. در دوره پیشین رقابت های قهرمانی دنیا و در بخش انفرادی، نوشاد و نیما تا جدول 64 نفره پیش رفتند. امیدوارم سال جاری شاهد عملکرد بهتری از آنها باشیم هرچند که اطمینان دارم پیشروی تا مراحل بالاتر خیلی سخت تر است.

او به تمریناتی که در ملی پوشان ایران در مجارستان انجام دادند، اشاره می نماید و می گوید: بعد از مستقر شدن در بوداپست دو جلسه تمرین در این شهر برگزار کردیم و سپس به محل کمپ تمرینی که به حضور در آن دعوت شده بودیم، رفتیم. این کمپ تمرینی در فاصله 120 کیلومتری بوداپست قرار داشت. این شرایط جغرافیایی کمپ و سطح بازیکنانی که در آن حضور داشتند، روی وضعیت جسمانی و روحی ملی پوشان مان تأثیر خیلی خوبی داشت. با انجام این تمرینات در کنار بازیکنانی که هر یک برای مسابقات دنیای آماده می شدند، شرایط آمادگی بازیکنان ایران هم بهبود قابل توجهی پیدا کرد. به خصوص که شرایط تغذیه ای آنها هم خوب بود و استراحت کافی هم در حین تمرینات فشرده خود داشتند. ملی پوشان طی این مدت تمرکز کافی را روی تمرینات داشتند. نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و میعاد لطفی بازیکنان تیم مردان هستند که با راهنمایی جمیل لطف الله نسبی در این مسابقت حضور دارند.

اعزام دختران پینگ پنگ در دقیقه 90

در حالیکه تیم ملی مردان چند روزی است در مجارستان تمرین می نماید، دختران امروز راهی این کشور می شوند تا در رقابت های قهرمانی دنیا شرکت نمایند. برای شرکت در این رقابت ها، اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان، امروز (شنبه) تهران را به مقصد بوداپست ترک می نمایند. ندا شهسواری و مهشید اشتری اعضای تیم اعزامی هستند که این بازیکنان با راهنمایی ایرانمنش در این رقابت ها شرکت می نمایند. دختران پینگ پنگ مثل مردان شرایط تمرین در مجارستان، پیش از شروع رقابت ها را نداشتند و دقیقا یک روز مانده به شروع رقابت ها به محل برگزاری می رسند که این نکته قابل تاملی است. اینکه چرا برای دختران فضای تمرین در کمپ مجارستان فراهم نشد اما تیم مردان هشت روز زودتر سفرش را شروع کرد. درست است که دختران شانسی برای رسیدن به مراحل بالا ندارند اما حضور خوب در رقابت هایی در این سطح، می تواند به بالا بردن سطح دخترانی که در ماه های پیش رو برای کسب سهمیه المپیک کوشش می نمایند، یاری بیشتری کند.

4،250

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2354

به "ایرانی ها سرحال و قبراق بعد از تمرین در مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها سرحال و قبراق بعد از تمرین در مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید