این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!

به گزارش راه ساری، وقتی به حیوانات وحشی فکر می کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد کنند. واقعیتی که وقتی یک زن 54 ساله در تایلند با یک مار پیتون 7 متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.

این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!

به گزارش خبرآنلاین، خوشبختانه، مقامات محلی توانستند به کمک بیایند و به او کمک کنند تا بدون آسیب از شرایط فرار کند. داستان از روستای کوچکی در تایلند شروع شد، جایی که خانم پرافان پوتهاونگ 54 ساله با خانواده اش زندگی می کرد. یک روز، خانم پرافان در حومه روستای خود، ناگهان با منظره ای غیرمنتظره و وحشتناک روبرو شد - یک مار پیتون 7 متری!

خانم پرافان بلافاصله به خانه خود دوید و به همسایه هایش که برای بررسی شرایط آمده بودند، خبر داد. هنگامی که آنها به محل حادثه رسیدند، همه آنها شوکه شدند که متوجه شدند نه تنها مار هنوز آنجاست، بلکه شروع به پیچیدن خود به دور درخت نزدیک کرده است.

گمان می رود که این پیتون خاص از جنگلی نزدیک به منطقه سرگردان بوده و در پی غذا و سرپناهی برای خود بوده است. با این حال، به زودی معین شد که این کار آسانی نخواهد بود زیرا خانم پرافان و همسایگانش اکنون به دلیل وجود آن در خطر بودند.

همسایگان خانم پرافان که متوجه شدت شرایط بودند، به سرعت از مقامات محلی که در عرض چند دقیقه به محل حادثه رسیدند، کمک خواستند. پس از ارزیابی موقعیت و بررسی دقیق گزینه های خود، تصمیم گرفتند به آرامی به مار نزدیک شوند و بدون آسیب رساندن به خود یا خود مار، اقدام به گرفتن آن کنند.

خوشبختانه پس از لحظاتی پرتنش، ماموریت نجات با موفقیت انجام شد و هیچ کس در این حادثه آسیب ندید، از جمله خانم پرافان که وقتی متوجه شد سالم از برخورد خطرناکی با این خزنده بزرگ الجثه نجات یافته بود، خیالش راحت شد!

مار پیتون با احتیاط کامل از محیط اطراف خود خارج شد و برای حمل و نقل در یک ظرف مناسب قرار گرفت. در بالای این ماموریت نجات، پرسنل پزشکی نیز در محل حضور داشتند تا مطمئن شوند که خانم پرافان در طول تجربه خود با مار، آسیب شدیدی را تجربه نکرده است.

علاوه بر این اقدامات ایمنی انجام شده از طریق مقامات محلی، تحقیقاتی در مورد اینکه چگونه این مار پیتون تا این حد از زیستگاه معمول خود - مرداب ها و جنگل های بارانی - دور شده است، شروع شد. فرض بر این است که شخصی باید آن را عمداً یا ناخواسته در این منطقه رها کرده باشد تا در اینجا در چنین نزدیکی به یک منطقه مسکونی دیده شده باشد.

مار پیتون خانواده ای از مارهای بدون زهر است که در آفریقا، آسیا و استرالیا یافت می شود. این خانواده در گروه بزرگ ترین خانواده مارها محسوب می شود؛ اندازه میانه مارهای پیتون به 6 متر می رسد که تقریباً دو برابر بزرگ تر از بزرگترین مار سمی جهان است.

منبع: هیستوری آف یستردی

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14760

به "این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مار غول پیکر به آدم خواری معروف است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید