بارندگی پراکنده در تهران ، کدام استان ها بارانی می شوند؟

به گزارش راه ساری، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از آغاز مجدد بارش ها به صورت جدی در استان های شمال غربی از امشب 3 اردیبهشت اطلاع داد.

بارندگی پراکنده در تهران ، کدام استان ها بارانی می شوند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، صادق ضیائیان گفت: برای امروز و امشب برای استان های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیار و شمال شرق فارس بارش باران را پیش بینی نموده ایم.

وی با بیان اینکه از امشب انتظار می رود بارش ها به صورت جدی تر در استان های شمال غربی آغاز گردد، گفت: امشب و فردا در استان آذربایجان غربی، اردبیل، کرمان، قزوین، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، گلستان و تهران بارش ها آغاز خواهد شد.

ضیائیان گفت: برای روز آدینه هم انتظار داریم که در استان های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، استان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارندگی ها پراکنده داشته باشیم. بارندگی ها به صورت رگبار و در بازه زمانی کوتاهی اتفاق می افتد. به همین دلیل حجم بارش زیاد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: دمای هوا طی 2 روز آینده استان های حاشیه خزر، گیلان، مازندران تغییراتی خواهد داشت ولی در سایر استان ها تغییر دما را شاهد نخواهیم بود.

ضیائیان گفت: در بعضی استان ها از جمله جنوب آذربایجان غربی، بخشی از آذربایجان شرقی، اردبیل، بخش هایی از زنجان، ارتفاعات البرز و نیز تهران برای فردا انتظار بارندگی پراکنده داریم.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8873

به "بارندگی پراکنده در تهران ، کدام استان ها بارانی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارندگی پراکنده در تهران ، کدام استان ها بارانی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید