بازگشت 137 نفر اتباع ایرانی از تاجیکستان به ایران

به گزارش راه ساری، با تمهیدات سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، 137 نفر از هموطنان ایرانی به کشور بازگشتند.

بازگشت 137 نفر اتباع ایرانی از تاجیکستان به ایران

به گزارش خبرنگاران، سفارت ایران در تاجیکستان بیان نمود: با تمهیدات و پیگیری های اجرا شده در دوشنبه پایتخت تاجیکستان و همراهی مقامات حکومت این کشور، 137 تن از هموطنان ایرانی که درخواست بازگشت به کشورمان را داشتند، سه شنبه شب (23 اردیبشهت 99) با پرواز شرکت هواپیمایی وارش به میهن اسلامی بازگشتند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال مقررات سختگیرانه در بازگشت اتباع کشورها، مانند قطع پروازهای بین المللی و داخلی، ممنوعیت تردد میان شهرها، توقف کلیه اتوبوس ها، قطارها و تاکسی ها و... بسیاری از هموطنان ایرانی از جمله دانشجویان و گردشگران و تجار با مشکل بازگشت به کشور روبرو شده بودند.

سفارتخانه ها و کنسول گری های جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا علاوه بر دریافت مجوزهای رسمی دولتی، با اهتمام ویژه و شبانه روزی و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری شرایط بازگشت ایرانیان و مسافران را به کشور در طول شیوع بیماری کرونا فراهم کردند.

در همین چهارچوب تا به امروز بیش از 300 نفر از هموطنان ایرانی در دو ماه گذشته از دهلی نو و مومبای در کشور هندوستان به کشور بازگشته اند و بسیاری از اتباع خارجی هم که در ایران حضور داشتند به کشورهای خود بازگشته اند.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9276

به "بازگشت 137 نفر اتباع ایرانی از تاجیکستان به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 137 نفر اتباع ایرانی از تاجیکستان به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید