بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند، از نام هیچ حریفی نمی ترسیم

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت:انتظارم از بازیکنانم این بود که در این ملاقات هم مثل بازی های گذشته خوب باشیم اما شاگردانم مثل چند بازی اخیر نبودند.

بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند، از نام هیچ حریفی نمی ترسیم

رضا هنگام پور در خاتمه بازی تیمش مقابل توفارقان آذر شهر در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اصلا خوب بازی نکردیم و یک باخت باور نکردنی آوردیم .

وی بیان نمود: بعد از چند پیروزی خوب انتظارم از بازیکنانم این بود که در این ملاقات هم مثل بازی های گذشته خوب باشیم اما شاگردانم مثل چند بازی اخیر نبودند.

هنگام پور توضیح داد: پرتاب های بازیکنانم روی بدشانسی به امتیاز تبدیل نمی گردد و فکر کنم در این بازی بیشترین پرتاب ها را از دست دادیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اظهار کرد: برخلاف ما که اصلا خوب نبودیم روز رویایی حریف ما بود و بازیکن آن ها از روی نیمکت داخل زمین می آمد و خیلی راحت پرتاب سه امتیازی انجام می داد.

هنگام پور در مورد حرکت دور از انتظار بازیکن خارجی تیم توفارقان آذرشهر در این بازی افزود: هیچ بازیکنی حق ندارد به تماشاگران توهین کند واز فدراسیون و نماینده آن می خواهم که با این بازیکن حتما برخورد گردد.

وی در خاتمه در مورد بازی هفته آینده مقابل پتروشیمی ماهشهر هم گفت: اصلا از نام هیچ تیمی نمی ترسیم ودر ماهشهر هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6998

به "بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند، از نام هیچ حریفی نمی ترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند، از نام هیچ حریفی نمی ترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید