مقابل شهرداری گرگان تمرکز نداشتیم، داوری به ضررمان شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، فرزاد کوهیان شامگاه پنجشنبه پس از شکست ذوب آهن اصفهان مقابل شهرداری گرگان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی سختی بود و ما شب بسیار بدی داشتیم و خیلی از توپ های مان وارد سبد نشد، شهرداری گرگان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و پرتاب های موفقی داشت و به دلیل آمادگی بیشتر بازیکنانش پیروز این دیدار شد.

مقابل شهرداری گرگان تمرکز نداشتیم، داوری به ضررمان شد

وی افزود: بازیکنان ما در این دیدار تمرکز نداشتند و باید در شرایط حساس بیشتر خودشان را کنترل نمایند.

وی در مورد داوری این دیدار توضیح داد: خطاهای زیادی در کوارتر نخست از دست داوران در رفت و ما متضرر شدیم تا اختلاف امتیاز در همان ابتدای بازی زیاد گردد.

از طرفداران گرگانی توقع فحاشی نداشتم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه همیشه از حضور در سالن بسکتبال گرگان لذت می برم، گفت: ما هر سال به گرگان می آییم و همیشه حرمت تیم و طرفداران شهر گرگان را حفظ نموده ایم، من توقع ندارم طرفداران گرگانی پشت درب رختکن ما فحاشی نمایند زیرا این اتفاق در شان طرفداران بسکتبال گرگان نیست.

کوهیان افزود: طرفداران گرگانی بسیار عالی تیم خود را در طول بازی حمایت کردند و ما چه بی حرمتی کردیم که باید شاهد فحاشی باشیم؟

وی ادامه داد: این فحاشی موجب خراب کردن جو رختکن تیم ما شد و مطمئن هستم که با این اتفاق هیچ برخوردی نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهید در پلی آف با شهرداری گرگان روبرو شوید یا نفت آبادان، اظهار کرد: بستگی دارد که ترکیب تیم های مقابل چه باشد زیرا ممکن است تغییراتی در تیم ها ایجاد گردد و ما این را از قبل نمی دانیم.

گفتنی است؛ در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بعدازظهر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با فزونی 74 بر 56 شهرداری گرگان به خاتمه رسید.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1676

به "مقابل شهرداری گرگان تمرکز نداشتیم، داوری به ضررمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل شهرداری گرگان تمرکز نداشتیم، داوری به ضررمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید