باشگاه برشا از بالوتلی و مدیربرنامه هایش شکایت کرد

به گزارش راه ساری، باشگاه برشا از مهاجم ایتالیایی اش و مدیربرنامه های او به خاطر جنجال هایی که اخیراً به راه انداخته اند، شکایت کرد.

باشگاه برشا از بالوتلی و مدیربرنامه هایش شکایت کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه برشا با انتشار بیانیه ای از ماریو بالوتلی و مدیر برنامه های او مینو رایولا به خاطر افترا زدن به این باشگاه شکایت کرد.

رایولا روز گذشته (آدینه) در یک مصاحبه ادعا کرد که باشگاه برشا با ممانعت از ورود بالوتلی به تمرینات و نگرفتن تست کرونا از او برخلاف دیگر بازیکنان تیم، با او رفتار تبعیض آمیز انجام داده است. گویا باشگاه برشا پس از بی انضباطی اخیر بالوتلی برای حضور در تمرینات، او را در بازگشت اش از ملحق شدن به هم تیمی هایش منع و مجبور نموده که به صورت انفرادی و در زمینی دیگر تمریناتش را انجام دهد. بالوتلی هم با انتشار یک پست در اینستاگرام این ماجرا را تأیید نموده است.

در همین حال باشگاه برشا با انتشار بیانیه ای بیان کرد که بازرسی فدراسیون فوتبال ایتالیا از کادر پزشکی این باشگاه یک روز دیگر هم تمدید شده که دلیل آن ادعای های مطرح شده از سوی رایولا و بالوتلی بوده است.

در این بیانیه آمده است: لازم می دانیم تأکید کنیم که ظاهراً تمدید شدن بازرسی در پی اتهامات کذب و بی اساسی بوده که از سوی افراد غیرمسئول مطرح و در رسانه ها منتشر شده است. برای رسیدگی به این مورد به خصوص ما وکلای خود را مأمور نموده ایم تا علیه افرادی که این ادعاها را مطرح نموده اند شکایت کند. باشگاه برشا تأکید می نماید که به تمامی مقررات مندرج در پروتکل پزشکی پایبند بوده است. متهم شدن به نقض مقررات از سوی یکی از بازیکنان خودمان یک افترای شرم آور است و آنهایی که آن را مطرح نموده اند به وقتش تاوان آن را خواهند داد.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9934

به "باشگاه برشا از بالوتلی و مدیربرنامه هایش شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه برشا از بالوتلی و مدیربرنامه هایش شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید