برخورداری: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه است، کیفیت هوگو ها خوب نیست

به گزارش راه ساری، تکواندوکار لوازم خانگی کن گفت: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه به حساب می آید و تجربه بالای او به ما یاری زیادی می نماید.

برخورداری: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه است، کیفیت هوگو ها خوب نیست

مهران برخورداری هوگوپوش تیم لوازم خانگی کن در گفت و گو با ، گفت: خوشبختانه پیروز شدم بازی اولم را با اختلاف امتیازی قابل قبولی ببرم، اما در این بازی با 2 وزن بالاتر از وزن خودم، یعنی وزن 8 بازی کردم. از نظر فنی کار سختی نداشتم، اما حریفم از من سنگین تر بود و همین مسئله کارم را کمی سخت کرد.

برخورداری درباره سطح فنی رقابت های لیگ گفت: هر چقدر به سرانجام نیم فصل نزدیک می شویم، سطح بازی ها بالاتر می رود و اصلا لیگ آسانی نداریم. در بازی ها اختلاف امتیازی زیادی ایجاد نمی گردد و رقابت فشرده ای میان تیم ها است و پیشبینی این که چه تیمی قهرمان می گردد کار بسیار سختی است.

تکواندوکار لوازم خانگی کن درباره عملکرد داوری در مسابقه او برابر صنعت مس کرمان گفت: من اعتراض هم تیمی هایم به داور بازی را می شنیدم، اما تمرکزم روی بازی بود و باید یک بار فیلم بازی را ببینم تا درباره درست بودن اخطار ها نظر بدهم، اما اعتراض ها یک یا 2 مورد نبود و به نظر می رسد اشتباهات زیادی در این مسابقه رخ داد.

او در مورد کیفیت هوگو ها نیز مطرح کرد: هوگو هایی که استفاده می کنیم، راحت تر امتیاز می دهند و شرایط برای هر 2 طرف یکسان است و شاید یک بازیکن دقت ضربه بالاتری داشته باشد و برای او راحت تر امتیاز ثبت گردد. اما در مجموع کیفیت هوگو ها خوب نیست و امروز بعضی از هوگو ها کاملا خراب بود. هوگوی حریف من نیز خراب بود و امتیاز نمی انداخت، به همین دلیل هوگوی او را عوض کردند.

برخورداری درباره بازگشت عاشورزاده به لیگ تکواندو گفت: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه به حساب می آید و تجربه بالای او به ما یاری زیادی می نماید. او به بقیه بازیکنان یاری زیادی می نماید و باید بگویم کاپیتان خیلی خوبی است. ما نیز تا جایی که بتوانیم از او یاد می گیریم، زیرا او قهرمان دنیا است و تجربه خوبی دارد.

تکواندوکار لوازم خانگی کن درباره سبک بازی خود گفت: در هر بازی یک نوع استراتژی دارم. در بعضی بازی ها اصطلاحا شلوغ تر بازی می کنم و در بعضی دیگر خلوت تر، اما خوشبختانه بیشتر ضرباتی که می زنم به امتیاز تبدیل می گردد و بی حاصل پا نمی زنم. به اعتقاد من چنین تکنیکی در بحث استقامتی خیلی تاثیرگذار است. البته در تیم خودمان بازیکنانی مانند بخشی و اصغری هستند که شاید بیشتر از من پا می زنند و در طول بازی کم نمی آورند.

ملی پوش کشورمان در مسابقات دنیای منچستر اضافه کرد: به اعتقاد من لیگ ما می تواند از نظر امکاناتی به لیگ های خارجی نزدیک تر گردد و هوگو های ما تغییر کند. در مسابقات دنیای منچستر برای اولین بار از هوگوی جنتو استفاده کردم و پیش از مسابقات دنیای از چنین هوگویی استفاده نکرده بودم. اگر بتوانیم حداقل از هوگو های کی پی استفاده کنیم، خیلی بهتر است. نمی دانم چرا از هوگو های بهتری استفاده نمی کنیم، اما اگر هوگو ها تغییر کند، جذابیت رقابت ها بیشتر می گردد و به شرایط مسابقه در رویداد های بین المللی نزدیک تر می شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6744

به "برخورداری: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه است، کیفیت هوگو ها خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه است، کیفیت هوگو ها خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید