بهترین مراکز خرید آنتالیا

به گزارش راه ساری، معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا

بسیاری از گردشگران آنتالیا را با سواحل زیبا و بناهای تاریخی اش می شناسند، اما سفر به آنتالیا فقط به تفریح در ریزورت های تابستانی و بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر خلاصه نمی شود، بلکه بازارهای سنتی خیابانی رنگارنگ شهر و مراکز خرید مدرن آنتالیا فرصتی فراهم می کنند تا نه تنها در این شهر به خرید بپردازید بلکه می توانید با مردم بومی این شهر نیز از نزدیک ارتباط برقرار کنید. در مراکز خرید آنتالیا می توانید هر نوع جنسی از هدایای سنتی و سوغاتی های مشهور این شهر تا انواع پارچه، طلا، مس، برنج، قالی، چرم، لباس ها، کفش ها و لوازم الکترونیکی برند و لوکس را پیدا کنید. در ادامه تعدادی از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

1. اوت لت دیپو(Deepo Outlet Center)

دیپو اوت لت بزرگترین مرکز خرید اوت لت در منطقه مدیترانه و یکی از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا است. دیپو اوت لت حراجی بزرگی است که می توانید در آن اجناس با کیفیت و برند را با تخفیف های ویژه و کمترین هزینه خریداری کنید. ممکن است تصور کنید که پایین بودن قیمت ها در این مرکز خرید دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها است، اما درست عکس این موضوع صادق است. در حقیقت اوت لت های سراسر جهان حراجی های بزرگی هستند که در آن اجناس برند و با بهترین کیفیت که از فروش همان سال باقی مانده اند با پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رسند. از اجناسی که در دیپو اوت لت به فروش می رسد می توان به لباس ، کفش، لباس های ورزشی و لباس و وسایل شنا اشاره کرد. مطمئنا از بودن در چنین فروشگاهی با این انتخاب گسترده لذت خواهید برد. همچنین در این اوت لت چندین فروشگاه بزرگ هم برای بچه ها وجود دارد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 22:30

آدرس: Altınova Sinan Mahallesi, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

2. مرکز خرید میگروس آنتالیا(Antalya Migros Shopping Center)

یکی دیگر از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا مرکز خرید میگروس است که در سال 2001 افتتاح شده است. این مرکز خرید مجموعه تجارت و سرگرمی بزرگی است که در آن می توانید هم خرید کنید و هم اوقات خوشی را با اعضای خانواده تان در آن بگذرانید. این مجموعه پر از مغازه های لباس فروشی و کفش فروشی است که لباس ها و کفش های متنوع با هر قیمتی ارائه می کنند. در این مرکز خرید می توانید برندهای اقتصادی و لباس هایی با طراحی های جالب را پیدا کنید.

در این مرکز خرید می توانید از برند مشهور ترکی ال سی وای کی کی هم خرید کنید. از این فروشگاه می توانید لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه بخرید. تمامی اجناس این فروشگاه کیفیت و قیمت مناسبی دارند. علاوه بر لباس، از مرکز خرید میگروس می توانید لوازم آرایشی و عطر هم خریداری کنید و پس از خرید در این مرکز خرید بزرگ و مجهز به سینمای آن بروید و فیلم تماشا کنید و یا به یکی از رستوران های مجلل آن بروید و غذا میل کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 23

آدرس: Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

3. مرکز تجاری تراسیتی(Terra City)

یکی از بزرگترین مراکز تجاری و مراکز خرید آنتالیا، تراسیتی است. تراسیتی بیش از 160 مغازه، کنندگی کفش و لباس از مشهورترین برندهای اروپایی و ترکیه ای دارد. حتی در این مرکز خرید یک مغازه وسایل الکترونیکی وجود دارد که قیمت گجت های آن بسیار پایین تر از مشابه آن ها در اروپا است. این مرکز خرید موردعلاقه بچه ها است. بسیاری از برندهای بچه ها در این مرکز خرید مغازه دارند و بچه ها شیفته جذابیت های این مرکز خرید می شوند.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 22

آدرس: Fener Mahallesi, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

4. مرکز خرید مارک آنتالیا(Mark Antalya)

اگر مراکز خرید گفته شده شما را راضی نمی کنند، می توانید به مجموعه تجاری مارک آنتالیا بروید. در این مرکز خرید می توانید هم لباس های مد روز از برندهای مشهور و هم تولیدات داخلی ترکیه و سوغاتی های آنتالیا را خریداری کنید. همچنین در این مرکز خرید چندین مغازه بزرگ لوازم آرایشی و عطرفروشی و بیش از 10 رستوران و کافه برای گردشگران وجود دارد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 23

آدرس: Tahılpazarı Mahallesi, Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040

5. بازار کوندو(Kundu bazaar)

بسیاری از گردشگران بازار کوندو را به بسیاری از مراکز خرید آنتالیا ترجیح می دهند. چرا که در بازار کوندو علاوه بر اینکه تعداد زیادی مغازه لباس فروشی و کفش فروشی وجود دارد، تعداد زیادی مغازه هم برای خرید سوغاتی دارد. می توانید از این مرکز خرید عینک های آفتابی هوشمند برای پیاده روی در کنار ساحل و یا لوازم الکترونیکی، تولیدات داخلی مشهور ترکیه و کالاهای ضروری خود را بخرید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8:30 الی 22

آدرس: Kemerağzı mah:, Lara Turizm Yolu D:15, 07110 Aksu/Antalya, Turkey

6. بازار آنتالیا(Antalya Market)

بازار آنتالیا از آن دسته جاهایی است که در سفر به آنتالیا حتما باید از آن دیدن کنید. حتی گشتن در بازار آنتالیا خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می زند. صدها غرفه خرید لباس، سوغاتی، ادویه، قالی و تولیدات محلی ترکیه را در سراسر این بازار می توانید پیدا کنید. در بازار آنتالیا هر چیزی که نیاز دارید در دسترس است. در این بازار ادویه ها و شیرینی های ملی ترکیه، میوه ها و سبزیجات تازه را هم می توانید پیدا کنید. البته قیمت های این بازار نسبت به بسیاری از مراکز خرید بالاتر است، اما مزیت این بازار این است که در آن می توانید چانه هم بزنید.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4514

به "بهترین مراکز خرید آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید